اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیرکل جامعه وعاظ کشور:

جوانان قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

خبرگزاری فارس: دبیرکل جامعه وعاظ کشور گفت: جوانان قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند.

جوانان قدردان نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام جعفر شجونی ظهر امروز در جمع راهپیمایان روز جهانی قدس در ایلام اظهار داشت: نسل جوان امروزی قدردان این نظام و انقلاب و رهبری باشند.

وی ادامه داد: من 80 سال از خداوند متعال تا امروز عمر گرفته‌ام و با بسیاری از افراد و رئیس جمهورهای کشورهای جهان ارتباط داشته‌ام و می‌دانم بهترین نظام، جمهوری اسلامی است.

این روحانی اضافه کرد: امام راحل در وصیتنامه‌اش نوشت که من در میان شما باشم و یا نباشم نگذارید این انقلاب به دست نامحرمان بیافتد.

وی ادامه داد: پارسال دو ساعت تمام با سید حسن نصرالله ملاقات داشتم، این سید بزرگوار از دست فتنه‌گران آتش گرفته بود و از من پرسید نظرم در مورد این فتنه‌گران چیست.

این روحانی اضافه کرد: به سید نصرالله گفتم غصه نخور، مگر همه ما بمیریم که دست از انقلاب بکشیم، مگر سپاه، بسیج، روحانیت، خانواده شهدا و ... بمیرند که دست از نظام و انقلاب بردارند. 

شجونی تصریح کرد: شهر ملکشاهی در ایلام به تنهایی 400 شهید را در راه انقلاب اسلامی داده است، مگر خانواده این شهدا از دامن نظام دست برمی‌دارند.

دبیرکل جامعه وعاظ کشور گفت: شیراز 14 هزار و 600 شهید را تقدیم نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، همدان 14 هزار شهید را تقدیم کرده، مگر می‌شود دست از نظام اسلامی برداشت. 

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول