اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس:

دشمن در سوریه به دنبال فتح خاکریز جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‌های کاشان و آران بیدگل در مجلس گفت: استکبار جهانی با استفاده از عده‌ای تروریست به سوریه آمده تا خاکریز اول جمهوری اسلامی را در مقابل اسرائیل غاصب فتح کند.

دشمن در سوریه به دنبال فتح خاکریز جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزای فارس از کاشان، عباسعلی منصوری صبح امروز در مراسم راهپیمایی روز قدس در این شهرستان اظهار داشت:‌ امروز کشور سوریه به عنوان خط مقدم جبهه مقاومت که تنها جمهوری اسلامی را در کنار خود دارد تحت فشار قرار گرفته تا ایران را وادار به تسلیم کند.

وی افزود: برای تسلیم کردن جمهوری اسلامی نیز دشمن تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی خود را شدت بخشیده اما مردم شجاع ایران به همراه دیگر مسلمانان جهان امروز در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور میلیونی خود در راهپیمایی روز قدس مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی و اسرائیل کوبیدند.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس شورای اسلامی نامگذاری آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان به نام روز قدس توسط امام(ره) را دارای حکمت و درس‌های فراوانی دانست و خاطرنشان کرد: امام خمینی(ره) با نامگذاری روز قدس در آخرین روز ماه مبارک رمضان قدس را با اسلام و ولایت پیوند زد.

منصوری با اشاره به شکل‌گیری رژیم صهیونیستی از سال 1904 و مطرح بودن اسرائیل از منطقه قبرس تصریح کرد: با این پیشنهاد اسرائیل خنجری برای جهان اسلام شد تا یهودیان نسل‌کش را در جغرافیای اسلامی مستقر کند.

به گفته وی انتخاب فلسطین و ارتباط این کشور با سه منطقه مهم آسیا، آفریقا و اروپا از مهم‌ترین فاکتورهایی بود که انگلستان برای تأسیس اسرائیل پیشنهاد داد.

وی افزود: بحث تأسیس اسرائیل در فلسطین از جنگ جهانی اول مطرح شد اما قیومیت اسرائیل در جنگ جهانی دوم در قدس شریف کاشته شد.

نماینده مردم کاشان و آران بیدگل در مجلس عنوان کرد: هدف افرادی که رژیم صهیونیستی را مطرح و تأسیس کردند فلسطین و لبنان نبود بلکه هدف اصلی آنان اصل اسلام بود.

به گفته وی آنها برای تأسیس رژیم صهیونیستی ابتدا از یک نقطه در فلسطین آغاز کردند و در ادامه آن را توسعه دادند و بیشترین پیشرفت بر توسعه این رژیم در جنگ جهانی دوم بود که همه کشورهای عربی را شکست داده و صحرای سینا را به اشغال خود درآورد.

منصوری یادآور شد: رژیم صهیونیستی اسرائیل که این همه پیشرفت کرده بود با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل با وجود اینکه تمامی جهان کفر در مقابل جمهوری اسلامی جبهه‌گیری کرد اما روند سقوط اسرائیل نیز طی 33 سال گذشته روندی صعودی داشته است.

وی بیان داشت:‌ رژیم اسرائیل که در مقابل همه کشورهای اسلامی پیروز شده بود با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل حزب‌الله لبنان و حماس امروز در مقابل آنان چنان به ذلت افتاده که جنگ‌های 22 روزه و 33 روزه نمونه‌ای از آن است.

به گفته وی دشمن که جمهوری اسلامی را مهم‌ترین جلوه ضدصهیونیستی می‌داند برای مقابله با آن بعد از جنگ تحمیلی 8 ساله و تحریم‌های اقتصادی، کشور سوریه را هدف قرار داده است.

انتهای پیام/ی10/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول