اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم آبادان در مجلس:

جمهوری اسلامی همیشه از حامیان جدی فلسطین بوده است

خبرگزاری فارس: نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: جمهوری اسلامی ایران از آغاز تحرکات مربوط به انقلاب اسلامی ایران همواره از حامیان جدی مستضعفان جهان به ویژه ملت مظلوم فلسطین بوده است.

جمهوری اسلامی همیشه از حامیان جدی فلسطین بوده است

جواد سعدون‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با دعوت مردم به راهپیمایی روز قدس اظهار کرد: مراسم راهپیمایی روز قدس هر ساله در آبادان همزمان با سایر شهرهای ایران اسلامی آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه راهپیمایی امسال روز قدس به لحاظ اتفاقات اخیر به وقوع پیوسته در منطقه از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است، افزود: امروز دشمنان نظام و انقلاب با توطئه‌های شیطانی و پلید خود، سعی در ایجاد تفرقه بین مسلمانان دارد.

نماینده مردم آبادان در مجلس تصریح کرد: این راهپیمایی در راستای حمایت از قدس، مردم مظلوم فلسطین و امسال هم حمایت از مردم سوریه است و مردم مسلمان باید حتی با برگزاری تجمعات کوچک این روز را گرامی بدارند.

وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی ایران از آغاز تحرکات مربوط به انقلاب اسلامی ایران همواره از حامیان جدی مستضعفان جهان به ویژه ملت مظلوم فلسطین بوده است، گفت: ملت جمهوری اسلامی ایران همه ساله از ملت محروم و ستمدیده فلسطین حمایت کرده و امسال نیز با فریادهای بی‌بدیل خود انزجار خود را حکومت استکبار چندبرابر نشان می‌دهند.

سعدون‌زاده در پایان اظهار کرد: انقلاب اسلامی ایران همیشه در عرصه بین‌المللی از جایگاه بسیار بالایی برخوردار بوده و امروز این موج بیداری اسلامی است که توانسته به روز قدس امسال رنگ و بویی جدید و مضاعف بخشد.

انتهای پیام/خ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول