اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی‌فقیه در کرمان:

دشمنی آمریکا ‌به دلیل استقلال‌طلبی جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان گفت: دشمنی آمریکا و استکبار با نظام جمهوری اسلامی ‌به دلیل استقلال‌طلبی و پیشرفت‌های انقلاب است.

دشمنی آمریکا ‌به دلیل استقلال‌طلبی جمهوری اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، آیت‌الله سیدیحیی جعفری پیش از ظهر امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان به نقش مهم و بی‌بدیل تبلیغ دینی در جامعه اشاره کرد و اظهار داشت: کار تبلیغ امری بسیار مهم و حساس است که امروز شورای هماهنگی نقش برگزاری مراسم ملی و مذهبی در جامعه را بر عهده دارد.

وی بیان داشت: شورای هماهنگی برنامه‌ها و مناسبت‌های مختلف انقلاب را اجرا می‌کند که کاری بسیار مهم و ارزشمند است.

جعفری حضور مردم در صحنه‌های مختلف دفاع از انقلاب و آرمان‌های امام راحل (ره) را نشانه وفاداری ملت به نظام و انقلاب و بصیرت ملی آنها دانست و افزود: امروز بعد از گذشت ‌33 سال از پیروزی انقلاب اسلامی، مردم هنوز با همان شور و نشاط در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌های انقلابی شرکت می‌کنند که این امر در تمام دنیا بی‌سابقه است. 

وی دشمنی آمریکا و استکبار با نظام جمهوری اسلامی را به دلیل استقلال‌طلبی و پیشرفت‌های انقلاب دانست و تصریح کرد: ‌آمریکا با اسلام و جمهوری اسلامی مخالف است، زیرا منافع آنها را در جهان به خطر انداخته و امروز انقلاب به خاورمیانه و آفریقا صادر‌ و موجب بیداری اسلامی شده است.

مهدی صدفی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان نیز در این دیدار به بحث پیرامون شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی پرداخت و گفت: این شورا در سال 59 به فرمان امام خمینی (ره) به منظور هماهنگی‌، برنامه‌ریزی‌، سامان‌دهی و نظارت بر برگزاری مراسم ملی و مذهبی تشکیل و امروز مسئولیت هماهنگی برنامه‌هایی مانند دهه فجر، روز جهانی قدس، راهپیمایی‌های حمایت از مردم مظلوم بحرین و فلسطین و دیگر مراسم را بر عهده دارد. 

وی تحکیم ارکان نظام و انقلاب به ویژه جایگاه ویژه ولایت‌فقیه در جامعه را از اصول و سیاست‌های اصلی شورا ذکر و عنوان کرد: نتیجه فعالیت‌های شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی ایجاد وحدت و وفاق ملی در بین اقشار مختلف مردم است که موجب حضور پر‌رنگ‌تر ملت در راهپیمایی‌ها و مناسبت‌ها و خنثی شدن توطئه‌های بیگانگان و نا‌امیدی آنان می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول