اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اسدآباد:

روز قدس، مانور تأثیرگذار بر روابط جهانی جمهوری اسلامی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: روز قدس امسال یک مانور تأثیرگذار بر روابط جهانی نظام جمهوری اسلامی است.

روز قدس، مانور تأثیرگذار بر روابط جهانی جمهوری اسلامی است

مصطفی آزادبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اسدآباد روز قدس را یکی از مشخصه‌های بارز و جهانی نظام جمهوری اسلامی خواند و اظهار داشت: روز قدس یکی از یادگارهای امام خمینی (ره) در راستای حمایت از مردم مظلوم فلسطین است که امروز نیز مورد تأکید مقام معظم رهبری است.

وی با بیان اینکه امروز صف‌آرایی در مقابل استکبار جهانی و صهیونیست نیاز به راهپیمایی عظیم ملت ایران دارد، تصریح کرد: راهپیمایی روز قدس امسال یک مانور تأثیرگذار بر روابط جهانی نظام جمهوری اسلامی است چرا که انقلاب اسلامی ما نشأت گرفته از مکتب اسلام است و موجب خیزش ملت‌های مسلمان در کشورهای اسلامی دیگر شد.

فرماندار شهرستان اسدآباد در ادامه روز قدس را تبلور وحدت، همدلی و یکپارچگی مسلمانان دانست و گفت: روز قدس را باید از لحاظ دینی، جهانی و کشوری مورد توجه قرار داد و مسلمان جهان باید برای مبارزه با ظلم و ستم در این روز به پا خیزند چرا که دشمنان می‌خواهند ریشه دین را بخشکانند و برای دفاع از دین باید مشت‌ها را گره کرده و با شعارهای کوبنده دشمنان اسلام را از پا درآورد.

آزادبخت به برگزاری راهپیمایی روز قدس در اسدآباد اشاره کرد و گفت: امسال نیز همچون سال‌های گذشته با برگزاری پرشور و باشکوه راهپیمایی روز قدس در سطح شهرستان به جهان نشان خواهیم داد که همه مسلمانان یکپارچه و متحد در مقابل زور و ستم ایستاده و از مکتب اسلام دفاع می‌کنند.

وی با بیان اینکه سخنران راهپیمایی روز قدس در اسدآباد حجت‌الاسلام جوادی رئیس هیئت نظارت بر انتخابات استان همدان است، افزود: برای برگزاری هر چه باشکوه‌تر این راهپیمایی از تمام ظرفیت و شرکت اقشار مختلف استفاده می‌کنیم.

فرماندار اسدآباد با تأکید بر شرکت پرشور اقشار مختلف مردم در راهپیمایی روز قدس امسال خاطرنشان کرد: وحدت، همدلی، شور و شعف و یکپارچگی مردم اسدآباد از پیامدهای این روز است.

وی در پایان از حضور ضعیف برخی مسئولان ادارات در مراسم‌ها و یا عدم دخالت آنان در برگزاری مراسم‌ها انتقاد کرد و گفت: نظام جمهوری اسلامی یک حکومت اسلامی است که باید مسئولان نیز اسلامی و در راستای تقویت نظام حرکت و با حضور خود این مهم را تقویت کنند. 

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول