اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

مسئولان باید شکرگزار خدمت کردن در ری باشند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با تأکید بر اینکه حضرت عبدالعظیم (ع) افتخار ری محسوب می‌شود، گفت: ما در شهری خدمت می‌کنیم که منصوب به سیدالکریم است و باید همیشه شکرگزار این نعمت الهی باشیم.

مسئولان باید شکرگزار خدمت کردن در ری باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد ساعاتی پیش در نشست بررسی و هماهنگی ادارات شهرستان ری در ارتباط با اجلاس سران کشورهای غیر متعهد اظهار داشت: در چند روز آینده کارگروهی زیر نظارت استان تشکیل می‌دهیم.

فرماندار شهرستان ری افزود: امکان دارد در این کارگروه چند کمیته مانند کمیته امنیتی و تدارکات تشکیل شود و وظایفی را به این کمیته‌ها محول کنیم چرا که ما در مسیر فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) قرار داریم و اموری نظیر کنترل مسیر سران عدم تعهد به ما واگذار شده است و ما نیز تلاش می‌کنیم نقش خود در این اجلاس بین‌المللی را به بهترین صورت انجام دهیم.

12 شهریور، سالروز وفات حضرت عبدالعظیم (ع)

وی با اشاره به برکات وجود حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در شهرری ابراز داشت: ما در شهری خدمت می‌کنیم که منصوب به حضرت عبدالعظیم (ع) است و باید همیشه شکرگزار باشیم که چنین افتخاری نصیب ما شده است.

باقرنژاد ادامه داد: طبق آمار موجود سالانه 11 میلیون زائر برای زیارت حضرت عبدالعظیم (ع) وارد ری می‌شوند و این وظیفه مسئولان شهرستان را بیشتر می‌کند.

فرماندار شهرستان ری یادآور شد: 12 شهریور سالروز وفات سیدالکریم است و از مسئولان ادارات به‌ویژه بازار و اصناف شهرستان ری انتظار می‌رود پرچم و یا پیام تسلیتی در ورودی ادارات نصب کنند و به‌نوعی عزاداری خود را ثابت کرده و نشان دهند که ما قدردان این نعمت هستیم.

تغییر در برخی ادارات شهرستان ری

وی در ارتباط با تودیع و معارفه برخی مسئولان عنوان کرد: در ادارات ری دو تغییر داشتیم که طی آن اکبری به‌عنوان رئیس اداره منابع طبیعی و مهابادی به‌عنوان سرکلانتر شهرستان ری جانشین طباطبایی شد و ما نیز برای این دو مسئول آرزوی موفقیت می‌کنیم.

باقرنژاد در ارتباط با جدا شدن آفتاب از شهرستان ری بیان داشت: کارهایی انجام شد و ما مکاتبه هم کردیم، ولی متأسفانه آفتاب از ری جدا شد، ضمن اینکه مردم آنجا نیز راضی نبودند.

فرماندار شهرستان ری تأکید کرد: من همیشه خواهان جدایی تهران از ری بوده‌ام، چرا که این تهران است که اجازه خودنمایی به مسئولان شهرستان ری را نمی‌دهد.

احداث خانه کشتی پهلوان سوریان در ری

وی در ادامه با توجه به استعدادهای موجود در شهرستان تصریح کرد: شهرستان ری نوابغ زیادی در کشتی پرورانده است و ما با توجه به افتخارآفرینی حمید سوریان نیاز دیدیم که اولین خانه کشتی‌ شهرستان ری را به نام پهلوان سوریان احداث کنیم.

باقرنژاد ادامه داد: جمع‌آوری کمک به مردم زلزله‌زده آذربایجان شرقی در مراسم تجلیل از حمید سوریان یکی دیگر از اقدامات فرمانداری بود که طی هفته گذشته مبلغی حدود 100 میلیون تومان کمک نقدی و غیرنقدی به دست ما رسیده است و آنها را تا آخر هفته در قالب یک کاروان پنج نفره با مدیریت حمید سوریان به مناطق زلزله‌زده ارسال می‌کنیم.

فرماندار شهرستان ری با تأکید بر اینکه فصل برودت هوا نزدیک است، گفت: در صحبتی با فرماندار آذربایجان متوجه شدم که هوای آن مناطق سردسیر است و از دوستان تقاضا می‌شود اگر نیت انجام کار خیر دارند، کمک‌های خود را در قالب پتو، اجاق گاز، بخاری نفتی و ... به دست ما برسانند.

تأکید مقام معظم رهبری بر اقتصاد مقاومتی

وی در ارتباط با فرمایشات مقام معظم رهبری اظهار داشت: رهبر ما بر مسئله اقتصاد مقاومتی تأکید دارند و ما نیز باید در مقابل نقشه‌های دشمنان عکس‌العملی نشان دهیم و نگذاریم دشمنان هر کاری خواستند انجام دهند.

باقرنژاد با بیان مثالی افزود: شما امروزه شاهد پیشرفت‌های ایران هستید. به‌عنوان مثال ما را از نظر گندم تحریم کردند و ما تولید داخلی خود را نیز بیشتر کردیم و اگر از یک هکتار یک تن گندم برداشت می‌کردیم، با اصلاح در تولید، میزان آن را به سه تن گندم رساندیم.

دشمنان چشم دیدن پیشرفت علمی ایران را ندارند

فرماندار شهرستان ری افزود: فشارها به‌خاطر انرژی هسته‌ای نیست بلکه مسئله اصلی پیشرفت علمی عظیم ایران است چرا که آنها نمی‌توانند روند صعودی جمهوری اسلامی ایران را ببینند و از پیشرفت جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه‌ها ناراحت هستند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم با کمک امامان معصوم (ع) و خون شهدا، نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران مانند ادوار گذشته از این پیچ و گذر تاریخی با موفقیت و سربلندی بیرون بیاید و حسرت به دل دشمنان خود بگذارد.

انتهای پیام/ب10/چ 3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول