اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار ری:

ری از ارکان برگزاری اجلاس غیرمتعهدها است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان ری با توجه به استقبال، پذیرایی و بدرقه مهمانان اجلاس سران غیرمتعهدها در فرودگاه بین‌المللی امام خمینی (ره) گفت: شهرری از ارکان اصلی برگزاری این اجلاس است و مسئولان این بخش باید وظیفه‌شناس باشند.

ری از ارکان برگزاری اجلاس غیرمتعهدها است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، امیرحسین باقرنژاد در نشست بررسی و هماهنگی ادارات شهرستان ری در ارتباط با اجلاس سران کشورهای غیرمتعهد اظهار داشت: این اجلاس از اهمیت بالایی برخوردار است و بازتاب جهانی دارد و به همین علت باید تمام تلاش خود را انجام دهیم.

حضور 1000 خبرنگار در اجلاس غیرمتعهدها

فرماندار شهرستان ری افزود: حدود یک هزار خبرنگار این اجلاس را پوشش می‌دهند و تراکم خبرنگاران خیلی مؤثر است گرچه ما خیلی امید نداریم خبرنگارانی که 33 سال علیه کشور ما خبر منتشر می‌کنند و مخالف کشور ما هستند، حقیقت را منتشر کنند. آنها آن‌قدر بی‌انصافند که حتی اگر ما یک‌ درصد کار خوب هم انجام دهیم، آن را از جهانیان پنهان می‌کنند.

وی در ادامه تأکید کرد: ما باید از این فرصت استفاده کنیم، ما باید وظیفه‌شناس باشیم و وظایف خود را به بهترین صورت ممکن انجام دهیم. ما باید بدانیم اهمیت برگزاری باشکوه این اجلاس چقدر است. من فکر می‌کنم کسانی که در این جلسه حضور دارند به‌واسطه علاقه شخصی خود و گزارش‌هایی که ادارات‌ و دستگاه‌های ملی‌ برای آنها فرستاده‌اند، اطلاعات جامعی داشته و از وظایف خود آگاهند و درصدد انجام آنها هستند.

وظایف ری در اجلاس غیرمتعهدها

باقرنژاد یادآور شد: در تقسیم‌بندی کاری انجام شده شهرستان ری یکی از بخش‌هایی است که وظایف مهمی برعهده دارد و مسئولان این شهرستان باید تمام تلاش خود را به‌کار گیرند تا بار دیگر شاهد اقتدار و خودنمایی شهرستان ری باشیم.

فرماندار شهرستان ری در تشریح وظایف ری در اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها یادآور شد: از جمله وظایفی که برعهده این شهرستان می‌باشد، استقبال، پذیرایی و بدرقه از مهمانان اجلاس است. ما در مسیر ورود سران کشورها هستیم و باید به نحو احسن از مهمانان پذیرایی کنیم.

تعطیلی مختص خود شهرری است

وی در ادامه با اشاره به تعطیلی شهرری در زمان برگزاری اجلاس بیان داشت: بخش‌های حسن‌آباد، باقرشهر، خاوران و ... به‌دلیل استقبال و پذیرایی از سران در فرودگاه امام خمینی (ره) تعطیل نیستند و این تعطیلی فقط مختص خود شهرری است.

باقرنژاد ابراز داشت: ما باید فضای خوبی را در تهران برای مردم ایجاد کنیم چرا که مردم در این اجلاس به‌خاطر محدودیت‌های ترافیکی، ورود سران به کشور، مسائل امنیتی و ... کمی اذیت می‌شوند.

درخواست دیدار سران کشورها با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور

فرماندار شهرستان ری با اشاره به درخواست سران اکثر کشورها برای دیدار با مقام معظم رهبری و رئیس جمهور عنوان کرد: بعضی از مهمانان درخواست کرده‌اند تا دیداری با رهبر و ریاست جمهور ایران داشته باشند.

ثبت شکستی دیگر در پرونده آمریکا

وی در پایان ضمن اشاره به شکست مجدد آمریکا خاطرنشان کرد: نظام استکباری 33 سال علیه ما می‌جنگد و با این وجود سران کشورها درخواست دیدار با رهبر و رئیس جمهور کرده‌اند و این از شکست آمریکا پرده برمی‌دارد و این پیروزی‌ها برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران متأثر از ایثار و خون شهدایی است که برای ما جانفشانی کردند تا ما بتوانیم حرف حق را به تمام دنیا تلقین کنیم.

انتهای پیام/ب20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول