اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قزوین در مجلس:

استراتژی مقاومت در جنگ 22 روزه به اثبات رسید

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: استراتژی مقاومت که امام خمینی (ره) در روز قدس آن را پایه‌گذاری کردند در جنگ‌ 22 روزه غزه با پیروزی فلسطینیان عملیاتی و برای جهانیان اثبات شده است.

استراتژی مقاومت در جنگ 22 روزه به اثبات رسید

داوود محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین اظهار کرد: تأسیس روز قدس به فرمان امام خمینی (ره) برای تغییر در سرنوشت فلسطین بود که قبل از بنا نهادن این روز تمام استراتژی‌ها حول محور سازش قرار داشت، اما امام خمینی (ره) تمام این معادلات را برهم زدند و تعریف جدیدی از فلسطین را برای جهانیان بیان کردند.

وی ادامه داد: امام راحل روز قدس را حول محور مقاومت بنا نهادند.

نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در مجلس شورای اسلامی افزود: بعد از حدود 70 سال استراتژی صلح و سازش فلسطین با اسرائیل که هیچ‌گونه پاسخی را نداشته، ولی الحمدالله این استراتژی‌ای که امام راحل بنا نهادند و مقام معظم رهبری بر آن تأکید کردند، آثار خوبی داشته است که آثار آن در عقب‌نشینی رژیم صهیونیستی در جنوب لبنان و جنگ 22 روزه غزه قابل مشاهده بود.

وی تصریح کرد: فلسطینیان با روحیه مقاومت توانستند همان‌طور که در جنگ 22 روزه غزه شاهد بودیم دشمن را به زانو درآورند و اگر می‌خواستند با روحیه سازش‌کارانه پیش روند، هر روز مظلوم‌تر می‌شدند.

محمدی خاطرنشان کرد: امروز تنها کشورهای اسلامی به دنبال دفاع از حقوق ملت مظلوم فلسطین نیستند، بلکه آن حرکتی که امام خمینی (ره) پایه‌گذاری کردند همه کشورهای آزادی‌خواه دنیا هم به دفاع از مردم مظلوم دنیا به پا خاسته‌ و ما شاهد پیگیری تمام مردم آزادی‌خواه جهان در عرصه‌های دفاع از مردم مظلوم فلسطین هستیم.

وجه تمایز راهپیمایی امسال با راهپیمایی‌های سال گذشته را می‌توان از سه منظر موج بیداری اسلامی در منطقه، تحولات سوریه و نزدیک بودن به نشست سران غیر متعهدها در تهران دید.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول