اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون رئیس جمهور:

نجات فلسطین و محو صهیونیسم از آرزوهای امام عصر (عج) است

خبرگزاری فارس: معاون رئیس جمهور گفت: نجات فلسطین و محو صهیونیسم از آرزوهای امام عصر (عج) است که به آن توجه دارد، فلسطین ناموس و شرف مسلمانان جهان است، ما تجاوز به ناموس خود را نمی‌پذیریم.

نجات فلسطین و محو صهیونیسم از آرزوهای امام عصر (عج) است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، محمد رویانیان که به عنوان سخنران راهپیمایی روز جهانی قدس ورامین در جمع وارثان قیام 15 خرداد سخن می‌گفت، اظهار داشت: امام عزیز ما مبارزه با رژیم اشغالگر قدس و حمایت از مردم فلسطین را اولین وظیفه مسلمانان جهان دانستند، مساله امروز ما مساله فلسطین است، فلسطین فقط یک کشور یا منطقه جغرافیایی نیست، مساله فقط یک عده مردم ستمدیده نیستند، بلکه مساله یک آرمان برای همه مسلمین جهان و همه آزادگان است.

معاون رئیس جمهور گفت: فلسطین نماد تجاوز و تعدی به حقوق یک ملت و نماد وحشی‌گری علیه بشر است، دنیا بداند اصل ستم، تجاوز و اصل محاصره یک ملت همواره در فلسطین در حال رخ دادن است، همه آزادی‌خواهان جهان، نه فقط مسلمانان باید توجه کنند امروز رژیم غاصب و فاسد صهیونیست یک غده سرطانی برای کل بشریت است، یک لکه ننگ برای دنیا است، باید گندزدایی کرد و این لکه را از چهره جهان پاک کرد.

رویانیان مبارزه با صهیونیسم را جزو جدانشدنی مکتب امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای دانست و گفت: نجات فلسطین و محو صهیونیسم از آرزوهای امام عصر (عج) است که به آن توجه دارد، فلسطین ناموس و شرف مسلمانان جهان است و تجاوز به ناموس خود را نمی‌پذیریم، آنهایی که شعار انقلاب سبز می‌دهند و خود را طرفدار ایران می‌دانند و از پشت تریبون‌های خود در قلب نظام استکباری پیام می‌دهند که مساله ما فلسطین نیست، مسائل داخلی است بدانند اشتباه می‌کنند.

کسانی که می‌گویند مساله ما فلسطین نیست خائن هستند

معاون رئیس جمهور بیان داشت: ما نمی‌توانیم آرام بنشینیم و به برادران دینی ما ستم شود، امروز حزب‌الله لبنان اقتدار اسلام و سنگر بزرگ مکتب تشیع و اسلام در برابر استکبار است، مگر می‌شود به فلسطین و حزب‌الله توجه نکرد، حزب‌الله خط مقدم ما است، این‌ها که می‌گویند مساله ما فلسطین نیست خائن هستند، پول‌های صهیونیست‌ها را می‌گیرند تا مردم ما را فریب دهند، اسلام آمریکایی را رواج دهند اما ما اسلام امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای عزیز را می‌خواهیم.

اگر سوریه شکسته شود از تمام نقاط به ایران حمله می‌شود

معاون رئیس جمهور سپس به اوضاع سوریه اشاره کرد و گفت: سوریه امروز هزینه بیش از 30 سال مقاومت در برابر استکبار را می‌پردازد، نمی‌توانیم در برابر آن ساکت باشیم، امروز امپراطوری خبیث، کثیف و وهابی سعودی از مخالفان سوریه حمایت می‌کند اما بدانید امروز دفاع از سوریه، دفاع از لبنان و فلسطین یعنی دفاع از اقتدار ایران، اگر سوریه شکسته شود از تمام نقاط به ایران حمله می‌شود.

ورامینی‌ها از سال 42 تجربه مبارزه با ظالم را دارند

وی اظهار داشت: ایران، سوریه و لبنان مثلث پرچم‌داران ضد صهیونیسم در منطقه هستند، نمی‌گذاریم یک راس مثلث با مشکل مواجه شود، نمی‌توانیم بگوییم سوریه و فلسطین به ما مربوط نیست، شما مردم ورامین در سال 42 قیام کردید، مگر به شما حمله شده بود، خیر، به مرجعیت حمله شد، به فیضیه قم حمله شد اما شما حرکت کردید، کیلومترها آن‌ طرف‌تر تعدی کردند شما از ورامین بپاخاستید.

رویانیان ادامه داد: در سال 42 بپاخاستید و ثمره آن را در سال 57 چشیدید، تجربه این کار را ببینید، حالا هم درست است فلسطین کیلومترها آن طرف‌تر از ایران است، اما ما بپاخاستیم و ثمره این بیداری نابودی رژیم صهیونیستی است.

قیمت گوشت و مرغ و تخم مرغ در تاریخ نمی‌ماند، حق‌ستیزی ماندگار است

معاون رئیس جمهور خاطرنشان کرد: قیمت مرغ بالا پایین می‌شود، نان کم و زیاد می‌شود، مال می‌آید و می‌رود اما در تاریخ هیچ‌گاه نامی از قیمت گوشت و مرغ و تخم مرغ و این‌ها نمانده است، ولی همواره دو جبهه در تاریخ بوده‌اند، یکی جبهه حق و دیگری باطل، همواره امام حسین (ع) و یزید بوده‌اند.

آذربایجان عزت ایران است

این مسئول در پایان به زلزله آذربایجان اشاره کرد و گفت: آذربایجان عزت ایران است، عزیز ما است، تاریخ‌ساز بوده و هست، همواره از اسلام و ایران دفاع کرده است، در این زلزله اخیر باید همه دستگاه‌ها و مردم وارد شوند، دست به کار شوند تا رفع غم و مصیبت از این مردم عزیز شود.

انتهای پیام/ب10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول