اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تنگستان:

پیروزی اسلام‌خواهان مصر نوید شکستن حلقه محاصره فلسطین است

خبرگزاری فارس: فرماندار تنگستان گفت: با پیروزی اسلام‌خواهان در مصر امید است که حلقه محاصره مردم فلسطین شکسته شود زیرا امروز خواسته اصلی مردم مصر از دولت انقلابی، بازگشایی مرز مصر با فلسطین است.

پیروزی اسلام‌خواهان مصر نوید شکستن حلقه محاصره فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم عبدالرسول زارع پیش از ظهر امروز پس از راهپیمایی روز قدس در جمع مردم شهر اهرم در مسجد قائم(عج) این شهر اظهار داشت: اختصاص یافتن روزی برای قدس آن هم در ماه مبارک رمضان از سوی امام خمینی(ره)، بیانگر اهمیت موضوع فلسطین به عنوان مسئله نخست مسلمانان است.

وی افزود: این اقدام هوشمندانه امام خمینی(ره) بار دیگر مسئله فلسطین را به عمق اعتقادات ملل عربی و اسلامی بازگرداند که این به خودی خود بیانگر میزان ژر‌ف‌نگری امام راحل در امور سیاسی و منطقه‌ای است.

زارع ادامه داد: در حقیقت روز جهانی قدس، روز یادآوری و هشدار به امت اسلام است تا همگی در یک صف واحد با تکیه بر گزینه مقاومت و جهاد برای آزادی قدس قرار گیرند و با تمام گزینه‌های سازش‌کارانه به مخالفت برخیزند.

وی به تلاش دشمن برای تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به عنوان مهم‌ترین حامی مردم مظلوم فلسطین اشاره و خاطر نشان کرد: دشمن خوب می‌داند که اگر ایران اسلامی ضربه بخورد، امت اسلام تضعیف می‌شود؛ از این رو دشمن تمام ابزار و توان خود را به کار گرفته تا در مقابل اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی بایستد، آرمان‌هایی که امروز نه تنها به جهان اسلام که به کل جهان و ملل مظلوم نیز نفوذ کرده است.

فرماندار تنگستان عنوان کرد: امروز مشت‌های گره کرده و شعار مرگ بر اسرائیل شما به اتحاد امت اسلامی در برابر غرب و حکام خودفروخته و وابسته غرب می‌انجامد.

وی اظهار داشت: یکی از محورهای اصلی و مشترک تمام حرکت‌ها و جنبش‌های بیداری اسلامی در منطقه نیز نشأت گرفته از همین مسئله فلسطین است، چرا که مردم منطقه دیگر تاب و تحمل آن را نداشتند که شاهد کشتار برادران دینی خود در فلسطین باشند و رهبرانشان دست قاتلان برادرانشان را به گرمی بفشارند.

زارع در پایان ابراز امیدواری کرد: با پیروزی اسلام‌خواهان در مصر امید است که حلقه محاصره مردم فلسطین شکسته شود زیرا امروز خواسته اصلی مردم مصر از دولت انقلابی، بازگشایی مرز مصر با فلسطین است.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول