اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکصدا تا آزادسازی قدس شریف- 5

فلسطین و قدس پاره تن اسلام هستند

خبرگزاری فارس: حضور پرشور مردم ولایت‌مدار غرب مازندران در راهپیمایی روز قدس بار دیگر نشان داد فلسطین و قدس پاره تن اسلام هستند.

فلسطین و قدس پاره تن اسلام هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از چالوس، مردم شهرستان‌های نوشهر، چالوس، عبس‌آباد، تنکابن و رامسر با حضور پرشور و همیشگی خود در راهپیمایی امروز باز دیگر نشان دادند هیچگاه از فلسطین و قدس غافل نبوده و مسئله قدس برای آنها مسئله‌ای همیشگی است.

مردان و زنان غرب مازندران همچون مردم آزاده سراسر کشور در صفوف به هم فشرده راهپیمایی امروز با سردادن شعارهایی علیه استکبار جهانی از جنایات آنها اعلام انزجار کرده و خواستار پایان این ظلم آشکار شدند.

پیر و جوان و کوچک و بزرگ از تمامی اقشار جامعه بازهم در میعادگاه آخرین جمعه ماه رمضان که یادگاری ماندگار از معمار کبیر انقلاب است و با تاکید نائب برحقش آیت‌الله خامنه‌ای گردهم آمدند و با زبان روز حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین و قدس شریف اعلام کردند.

بعد از راهپیمایی و صدور بیانیه‌ای در همین راستا مردم روزه‌دار غرب مازندران در نماز جمعه امروز نیز شرکت کرده و از استکبار جهانی اعلام انزجار کردند.

انتهای پیام/ی30/گ1003

 

 

 

 

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول