اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

یکصدا تا آزادسازی قدس شریف- 16

غیاثی: ندای آزادی‌خواهی ملت فلسطین در تمام چهان برپا است

خبرگزاری فارس: مدیر حوزه علمیه شهید مطهری تنکابن گفت: امروز بعد از 30 سال از نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان از سوی امام خمینی(ره) ندای آزادی‌خواهی ملت فلسطین در تمام چهان برپاست.

غیاثی: ندای آزادی‌خواهی ملت فلسطین در تمام چهان برپا است

به گزارش خبرگزاری فارس از تنکابن، حجت‌الاسلام عبدالله غیاثی امروز در سخنرانی بعد از راهپیمایی روز قدس مردم تنکابن با اشاره به بندهای پروتکل صهیونیسم که در آن غصب به زور سرزمین‌های ملت شریف فلسطین و تبدیل آنها به سرزمین موعود با تفکر صهیونیستی را در پی داشت، افزود: ساکنان اصلی این سرزمین در کشتاری بی‌رحمانه به خاک و خون کشیده شدند.

وی اظهار داشت: به دلیل اینکه بیت‌المقدس قبله نخست مسلمین است و در اشغال صهیونیسم نژادپرست قرار دارد وظیفه ما این است تا از حقوق از دست رفته مردم مظلوم فلسطین دفاع و برای آزادی سرزمین‌های اشغالی به ویژه قدس عزیز از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

غیاثی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه بعد از پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام راحل لرزه‌ای بر اندام استکبار جهانی به ویژه اسرائیل افتاد، به فرمان تاریخی بنیانگذار جمهوری اسلامی در نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس و فریاد آزادی قدس و محکومیت صهیونیسم اشاره کرد و ادامه داد: امروز بعد از گذشت بیش از 30 سال از عمر گران‌مایه جمهوری اسلامی با رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری، ندای آزادی خواهی ملت فلسطین در اقصی نقاط جهان براست و در این روز همه ملل آزاده دنیا در حمایت از ملت شریف فلسطین راهپیمایی کرده و فریاد مرگ بر سرائیل سر می‌دهند و این نشانه زوال حکومت غاصب صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: امروز همچنان گذشته مسئله فلسطین برای همه ما ایرانیان حائز اهمیت است و ما هرساله در این روز شاهد خروش ملت ایران در دفاع از ملت فلسطین و حامیت دائم از آنها تا آزادی قدس عزیز از دست اسرائیل غاصب هستیم.

انتهای ‌پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول