اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه ایلام:

رهایی فلسطین آرمان انکارناپذیر جهان اسلام است

خبرگزاری فارس: امام جمعه ایلام گفت: رهایی فلسطین آرمان انکارناپذیر جهان اسلام است.

رهایی فلسطین آرمان انکارناپذیر جهان اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، حجت‌الاسلام محمدنقی لطفی ظهر امروز در خطبه‌های آخرین نماز جمعه ماه مبارک رمضان سال 91 اظهار داشت: روز جهانی قدس آزادی مسجد الاقصی قبله اول مسلمین جهان و رهایی ملت ستمدیده و مظلوم فلسطین از چنگال رژیم نامشروع و دژخیمان صهیونیست آرمان انکارناپذیر جهان اسلام است.

وی ادامه داد: روز قدس روز آزادی‌خواهی و مبارزه همه جانبه مردم فلسطین و خیزش انقلابی و حماسه آفرینی جوانان شجاع و غیرتمند سرزمین‌های اشغالی و شمارش معکوس برای فروپاشی رژیم جعلی اسرائیل است.

امام جمعه ایلام اضافه کرد: روز جهانی قدس یک رسانه جهانی و مردمی است که امام راحل آن را ایجاد کرد تا ملت‌های مسلمان در دنیا اقتدار و ظرفیت‌های خود را شناخته و وحدت و همبستگی و اتحاد و انسجام خود را در مقابل استکبار جهانی به نمایش بگذارند.

لطفی تصریح کرد: روز جهانی قدس در تاریخ جهان به عنوان روز پاسداری از خون شهیدان راه آزادی قدس شریف و تداوم بخشیدن به راه مقدس شهدای انتفاضه است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: بدون تردید خروش قهرآمیز، کوبنده و فریاد علنی و آشکار میلیون‌ها انسان در برابر اشغالگری و ظلم و ستم رژیم آدمکش و جانی اسرائیل مایه دلگرمی ملت مظلوم فلسطین و استقامت و پایداری آنها در مسیر جهاد و مبارزه تا آزادی قدس شریف خواهد بود.

وی ادامه داد: جمعه آخر ماه مبارک رمضان نمایش قدرت یک میلیارد مسلمان جهان و روز آزمایش بزرگ امت اسلامی است تا با شعار مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکا عزم راسخ و اراده انقلابی خود را برای رهایی سرزمین فلسطین از چنگال اشغالگران قدس به نمایش بگذارند.

خطیب جمعه ایلام در بخش دیگری از سخنانش به عید سعید فطر اشاره کرد و گفت: عید سعید فطر عیدی حقیقی برای انسان‌های سعادتمند و مؤمن است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام همچنین به دیگر مناسبت‌های این هفته از جمله سالروز کودتای 28 مرداد و سرآغاز استبداد شاهنشاهی، 31 مرداد روز جهانی مسجد و ... اشاره کرد.

وی همچنین درگذشت شماری از هموطنانمان را در استان آذربایجان شرقی به واسطه بروز زلزله تسلیت گفت و خواستار تلاش برای کمک رسانی به مردم این استان زلزله زده شد.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام در پایان به ورزشکاران مدا‌ل آور در المپیک لندن تبریک گفت و افزود: ورزشکاران با دعای خیر مردم کشورمان مدال‌های ارزشمندی را برای ایران اسلامی به ارمغان  آوردند.

وی ادامه داد: درخشش ورزشکاران ایرانی اعجاب جهانیان را برانگیخت، ورزشکاران ایرانی پس از گذشت 40 سال موفق به کسب این تعداد مدال رنگی شدند. 

انتهای پیام/آ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول