اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

آیت‌الله صفایی‌بوشهری:

فلسطین در کانون خیزش‌های اسلامی منطقه است

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: دوران کنونی، عصر بیداری و روشنگری اسلامی است و فلسطین در کانون این خیزش اسلامی قرار گرفته است.

فلسطین در کانون خیزش‌های اسلامی منطقه است

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر آیت‌الله غلامعلی صفایی‌بوشهری ظهر امروز در حاشیه راهپیمایی روز قدس در گفت‌و‌گو با خبرنگاران اظهار داشت: مردم بوشهر همچون سال‌های گذشته حضوری حماسی در راهپیمایی روز قدس داشتند و این حضور در تمام جغرافیای جهان اسلام حماسی بود.

وی افزود: روز قدس روز فریاد مسلمانان و مردم انقلابی ایران اسلامی علیه جهان سلطه به ویژه صهیونیسم جهانی است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر روز قدس را آغازی برای رهایی سرزمین‌های اسلامی دانست و گفت: حضور مردم در این راهپیمایی نشان از بصیرت و عمق معرفت اسلامی مردم است.

صفایی‌بوشهری تصریح کرد: روز جهانی قدس، روز همدلی امت اسلامی و آزادی‌خواهان عالم در برابر جنایات غاصبان نخستین قبله‌گاه مسلمین جهان است، طنین فریاد حمایت از مردم مظلوم فلسطین در حالی در جهان فراگیر شده است که قدس شریف و ملت آزاده فلسطین در برابر طوفان توطئه‌ها و هجمه‌های استکبار جهانی و صهیونیسم غاصب، همچنان با اتکای به الطاف الهی و پشتیبانی ملت‌های مسلمان و آزاده دنیا، استوار و مستحکم مقاومت می‌کند و در این میدان امتحان الهی، چشم انتظار یاری و حمایت ملت‌های مسلمان، آزادگان و آزادی‌خواهان جهان هستند.

وی با بیان اینکه دوران کنونی، عصر بیداری و روشنگری اسلامی است و فلسطین در کانون این خیزش اسلامی قرار گرفته است خاطر نشان کرد: بیداری اسلامی در منطقه و بحران اقتصادی دنیای غرب، اعتراضات مردمی علیه دول غربی و اعتصابات داخلی در رژیم اشغالگر قدس باعث شده تا روز قدس امسال متفاوت‌تر از سال‌های قبل شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول