اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

خروش خراسان جنوبی برای آزادی قدس شریف

فردوسی‌ها فریاد حمایت از فلسطین سر دادند

خبرگزاری فارس: همزمان با آخرین جمعه از ماه مبارک رمضان و روز جهانی قدس مردم شهرستان فردوس نیز هم‌صدا با همه مسلمانان جهان فریاد حمایت از فلسطین سر دادند.

فردوسی‌ها فریاد حمایت از فلسطین سر دادند

به گزارش خبرگزاری فارس از فردوس، مردم شهرستان فردوس صبح امروز همراه با همه شیعیان روزه‌‌دار جهان برای حمایت و دفاع از مردم بی‌پناه فلسطین فریاد حمایت و مقاومت سر دادند.

ملت بزرگوار و مسلمان ایران پس از پیروزى انقلاب شکوهمند اسلامى مسئله آزادسازى فلسطین از چنگال غاصبان قدس را سرلوحه آرمان‌های خود قرار داده و همه ساله روز قدس را به روز فریاد کشیدن بر سر ستمکاران تاریخ تبدیل کرده است.

با نگاهی بر سخنرانى امام خمینى (ره) در روز قدس با همه محتوا و ابعاد وسیعى که دارد متوجه می‌شویم که بیش از هرچیز بر تجمع و اتحاد مسلمانان براى سرکوبى دشمنان اسلام تاکید شده است.

اگر مسلمانان نیرومند جهان ید واحده شوند و اختلاف عقیده و اختلاف مذهب را کنار بگذارند و براى دفاع از حریم اسلام، قرآن و کعبه که مشترک بین همه اقشار مسلمانان عالم است بکوشند هرگز اجازه تجاوز کفار و منافقان را به حریم اسلام و مقدسات آن نمی‌دهند تا جایى که چند میلیون صهیونیست بیت‌المقدس، قبله اول مسلمانان را اشغال و در بین مسلمانان تفرقه و جدایى بیاندازند، اینها هستند که شیعه را از سنى و سنى را از شیعه جدا مى‏کنند، وحدت مسلمانان را به هم مى‏زنند، تا کمر مسلمانان را بشکنند و از تفرقه آنان بهره‏هاى خود را ببرند.

همزمان با روز جهانی قدس مردم شهرستان فردوس با تجمع در میدان انقلاب، مسیر خیابان‌های امام تا مصلای امام خمینی (ره) را پیموده و با سر دادن شعارهای مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و فلسطین فلسطین حمایتت می‌کنیم بار دیگر انزجار و تنفر خود را از رژیم غاصب صهیونیسم و اسرائیل اعلام و بر حمایت از مردم بی‌پناه فلسطین تاکید کردند.

مردم روزه‌‌دار شهرستان فردوس پس از تجمع در مصلای امام خمینی (ره) نماز جمعه پایانی ماه مبارک رمضان را برگزار کردند.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول