اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

ملت ایران همیشه پشتیبان فلسطین هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: ملت مسلمان کشورمان همیشه پشتیبان فلسطین هستند و در مقابل اشغالگران از آنها حمایت می‌کنند.

ملت ایران همیشه پشتیبان فلسطین هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از میاندوآب، حجت‌الاسلام و المسلمین محمد جواد قهرمانی ظهر امروز در آیین عبادی سیاسی نماز جمعه اظهار داشت: شرکت مردم در راهپیمایی روز قدس هر سال واجب و ضروری بود اما امسال به واسطه قیام‌ها و خیزش‌های مردم سایر کشورهای اسلامی، شرکت در این مراسم ضرورت بیشتری داشت.

وی افزود: ملت ایران با شرکت در این راهپیمایی ضمن انزجار از  سیاست‌های آمریکا و صهیونیست‌ها در منطقه، حمایت خود را از فلسطینی‌ها و تمام محرومان جهان اعلام کردند.

قهرمانی تصریح کرد: حضرت امام (ره) بعد از پیروزی انقلاب اسلامی خودباوری را به ملت ایران برگرداند و بیداری اسلامی در کشورهای دنیا یکی از ثمرات روز قدس است.

امام جمعه میاندوآب با بیان اینکه صهیونیست‌ها با شعار "از نیل تا فرات" تصمیم داشتند، دنیا را تسخیر کنند، گفت: صهیونیست‌ها در سال 1948 با قطعنامه‌ای که در سازمان ملل تصویب شد، مقرر کردند که صهیونیست‌ها باید در سرزمین فلسطین مستقر شوند و فلسطینی‌ها باید از این خاک بیرون روند.

وی در ادامه به سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی اشاره کرد و گفت: اسرا، با استقامت و پایداری در مقابل وحشی‏گری‏های صدام ایستادگی کردند و چون گذشته به راه خود که همان راه اسلام عزیز و عزت و شرف و انسانیت است، ادامه می‏دهند و زندگی با عزت را در خیمه مقاومت صبر، بر حضور در کاخ‏های ذلت و نوکری ابرقدرت‏ها و سازش و صلح تحمیلی ترجیح می‏دهند.

قهرمانی سالروز بازگشت آزادگان به میهن اسلامی را برگ زرینی در تقویم ایران دانست و گفت: آزادگان سرافراز با دفاع از آرمان‌های امام راحل و ایستادگی بر ایمان قلبی‌شان در دفاع از میهن اسلامی، کارنامه درخشانی از خود و نظام مقدس جمهوری اسلامی بر جای گذاشتند.

وی در ادامه با اشاره به کودتای 28 مرداد گفت: دولت‌های آمریکا و انگلیس دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و از گذشته‌های دور، اقداماتی علیه ایران و دیگر کشورها انجام داده‌اند تا به اهداف شوم خود برسند.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول