اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه تویسرکان:

بی‌بصیرتی خواص دلیل اصلی نیم قرن اشغال فلسطین است

خبرگزاری فارس: امام جمعه تویسرکان گفت: عدم بصیرت و بی‌خاصیت بودن خواص دلیل اصلی نیم قرن اشغال فلسطین است.

بی‌بصیرتی خواص دلیل اصلی نیم قرن اشغال فلسطین است

به گزارش خبرگزاری فارس از تویسرکان، حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده ظهر امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه در جمع نمازگزاران و راهپیمایان روز قدس اظهار داشت: امروز بر جهانیان مشخص شده که هیچ مکتب و دینی از نطر عرفانی، اخلاقی و تربیتی حرفی دیگر برای گفتن ندارد و تنها مکتبی که می‌تواند راهگشای بشریت باشد اسلام است.

وی با استناد به سخنان مقام رهبری در جمع دانشجویان و اساتید و پژوهشگران افزود: آنچه مسلم است اساتیدی که تحول جامعه امروز را درک نکرده باشند و در آن نقش‌آفرینی نکنند نه تنها استاد حوزه و دانشگاه نیستند بلکه از آنها نمی‌توان به عنوان دانشجو هم نام برد.

امام جمعه تویسرکان اضافه کرد: اگر امروز می‌بینید بیش از نیم قرن است که خاک فلسطین توسط اسرائیل غاصب تصرف شده نشأت گرفته از عدم آگاهی، بصیرت و حضور خواص بی‌خاصیت در برابر غرب است که نه تنها حرکتی نداشتند بلکه دائما در سستی، کسالت و بی‌هوشی و خواب به سر می‌برند.

وی افزود: کسانی که به عنوان خواص در جامعه هستند و از تحولات و نیازهای روز دور و یا غفلت ورزند هرگز نمی‌توانند هدایت جامعه اثر بگذارند.

ارزنده تأکید کرد: امروز در سایه رهبری امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری، عصر بیداری است و فلسطینی که سال‌ها حق او را خورده بودند و صدای آن در کانون خیزش خفه کرده بودند در عصر کنونی به عنوان کانون خیزش در جهان اسلام معرفی می‌شود.

وی با اشاره به اینکه سوریه در خط مقدم جبهه مقاومت قرار دارد و نقشه‌های استکبار جهانی را نقش بر آب می‌کند، تصریح کرد: نقش سوریه در جهان اسلام برای همه مشخص شده و همه می‌دانند که سوریه پل ارتباطی ایران با لبنان و فلسطین مقاوم است.

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه ایران اسلامی امروز با حمایت معنوی خود از فلسطین، لبنان و سوریه در مقابل قدرت کفر می‌ایستد اذعان داشت: امسال روز قدس فریاد ملت ایران تنها آزادی فلسطین نیست بلکه هم آزادی قدس و هم حمایت از سوریه است.

وی با اشاره به اینکه در عصر حاضر ایران اسلامی به عنوان مهمترین و بزرگتر‌ین پرچم‌دار حق و مبارزه با طاغوت در چند روز آینده میزبان جنبش عدم تعهد دومین نهاد بین‌المللی است اظهار داشت: مهمترین مسئولیت آن شکستن تک صدایی است اگر سازمان ملل با فشارهای آمریکا و استکبار جهانی نتواند حرف‌های ملت‌های جهان را بزند جنبش عدم تعهد این تک صدایی را از بین می‌برد.

ارزنده خاطرنشان کرد: اگر مسئولان این نشست بتوانند از این فرصت استفاده کنند بهترین بهره را در در شناساندن اسرائیل و مواضع خصمانه آن خواهند داشت.

وی با بین اینکه ایران اسلامی پرچمدار مکتب تشیع و خواستار احیای حق مظلوم از ظالم است، تأکید کرد: ایران اسلامی در نشست عدم تعهد ایران اسلامی باید بتواند چنان مدیریت کند که نقشه‌های دشمنان اسلام نقش بر آب شود.

انتهای پیام/ل۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول