اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امروز صورت گرفت

خروش یکپارچه مردم سیستان ‌و بلوچستان در حمایت از فلسطین

خبرگزاری فارس: مردم سیستان و بلوچستان با حضور یکپارچه و وحدت‌آفرین خود، با سر دادن شعار فلسطین حمایتت می‌کنیم استان را به خروش درآوردند.

خروش یکپارچه مردم سیستان ‌و بلوچستان در حمایت از فلسطین

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، بار دیگر وحدت و همبستگی شیعه و سنی در سیستان و بلوچستان خروشید.

راهپیمایی روز جهانی قدس با حضور گسترده و پرشور اقشار مختلف مردم شیعه و سنی به همراه مسئولان، علما، روحانیون شیعه و سنی، همزمان با سراسر کشور در زاهدان آغاز شد.

مردم روزه‌دار زاهدان از همان دقایق اولیه آغاز روز جهانی قدس، با سر دادن شعارهای "مرگ بر اسرائیل، مرگ بر آمریکا و مرگ بر صهیونیسم" به حمایت از مردم مظلوم فلسطین پرداختند و خشم و انزجار خود را نسبت به آنان اعلام کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در زاهدان از میدان آزادی تا میدان نماز در حالی برگزار شد که خیابان‌ها مملو از جمعیت بود.

اهل سنت استان اعم از روحانیون، علما و نمایندگان مردم پیشاپیش و در کنار سایر مسئولان استان حضور داشتند و هم صدا و همنوا با فریاد "مرگ بر صهیونیسم غاصب، مرگ بر اسرائیل" بار دیگر ندای مظلومیت مردم فلسطین را به گوش جهانیان رساندند تا از خواب غفلت بیدار شوند و به دادخواهی مردم ظلم دیده بشتابند.

امروز در جای جای سیستان و بلوچستان، حماسه‌ها خلق شد، دشمن بار دیگر از حضور یکپارچه و صمیمی مردم سیستان و بلوچستان ناامید شد.

وحدت مسلمانان در استان موج می‌زد، شعار مرگ بر اسرائیل طنین‌انداز شده بود، حمایت از فلسطین اوج گرفته بود.

دشمنان باز هم تلاش کنند ولی بدانند که هرگز نمی‌توانند صفوف بهم پیوسته مسلمانان را در هم بشکنند، زیرا اینان قلبشان با ایمان به خدای یکتا گره خورده است و در زیر پرچم اسلام رشد یافته‌اند.

امروز خون شیعه و سنی در حوادث مختلف تروریستی استان درهم آمیخته است و این ثمره خون پاک شهداست که راهپیمایی امسال روز قدس شدت گرفته و عظمت آن بیشتر شده است.

به یمن برکت خون شهدای شیعه و سنی، بار دیگر درخت تنومند اسلام بارور شده و ریشه‌‌های پهن‌تر و گسترده‌تر شد به طوری که دست اجانب از مرزهای این سرزمین کوتاه شد و ناامیدانه به خلوت خود رفتند تا توطئه‌ای دیگر بیافرینند.

امروز ندای یکپارچگی دفاع از مظلوم و مظلومیت از مرزهای استان فراتر رفت و گوش دشمنان کمین کرده در پشت مرزها را کر ساخت. آن جاسوسانی که از فرصت‌ها استفاده کرده و می‌خواهند نفاق ایجاد کنند بدانند که شیعه و سنی در کنار یکدیگر و با اتحاد همیشگی هرگز اجازه نخواهند داد خاک پاک وطنشان در دام بیگانگان از خدا بی‌خبر بیفتد.

امروز شاهد خروش و جنبش بی نظیر مردم استان در 50 نقطه از این سرزمین بودیم. شهرها، بخش‌ها، روستاها و دهستان‌ها مملو از جمعیت بود که چه زیبا درخشیدند و برائت از مشرکین کردند.

اخبار و تماس‌های مختلف از شهرهای استان گواه بر این ادعاست که مردم مؤمن و خداجوی استان واقعاً خلق حماسه‌های جاوید کرده‌اند و بار دیگر صفحات تاریخ کشورمان مزین به غرور و غیرت زنان و مردان مسلمان شده است.

انتهای پیام/خ10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول