اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با سراسر ایران اسلامی

دیار کرمان صحنه حمایت از فلسطین بود

خبرگزاری فارس: دیار پهناور کرمان همزمان با سراسر ایران اسلامی صحنه حمایت از مردم مظلوم فلسطین بود.

دیار کرمان صحنه حمایت از فلسطین بود

به گزارش خبرنگاران خبرگزاری فارس از سراسر استان کرمان، مردم شهرستان‌های مختلف استان کرمان امروز در حمایت از مردم مظلوم فلسطین به صحنه آمدند و از جنایات ناجوانمردانه صهیونیست ابراز انزجار کردند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان شهربابک

مردم شهرستان شهربابک در این مراسم که ساعت 11 و 15 دقیقه از محل مسجد صاحب‌الزمان (عج) شهربابک به مقصد مصلای امام علی (ع)‌ آغاز شد‌ با طی‌ خیابان‌های آیت‌الله خامنه‌ای‌، امام خمینی (ره) و خیابان شهدا با شعارهای "مرگ بر آمریکا" و "مرگ بر صهیونیست" تمام دنیا را از نفرت مردم ایران از استکبار جهانی مطلع ساختند.

روز قدس به فرمان امام خمینی (ره) پایه‌گذاری شد که امروزه مردمان سراسر دنیا حضور در راهپیمایی روز قدس را یک امر واجب و ضروری برای خود می‌دانند.

در راهپیمایی روز قدس سال جاری همه‌ نهادها، بسیجیان، مسئولات ادارات، ورزشکاران و ... حضور داشتند و آمده بودند تا انزجار خود را از آمریکا و صهیونیست و همه ‌ظالمان و حمایت خود را از مردم فلسطین و سوریه اعلام کنند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان انار

مردم شهرستان انار نیز همگام با سایر مردم ایران اسلامی حماسه‌ای دیگر آفریدند و بار دیگر با فریاد "مرگ بر صهیونیست" و "مرگ بر آمریکا" نفرت و انزجار خود را صهیونیست غاصب و آمریکای جنایتکار اعلام و حمایت قاطح خود را از مردم مظلوم فلسطین ابراز کردند. 

این مراسم که با حضور نماینده مردم رفسنجان و انار در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه و فرماندار و اقشار مختلف مردم این شهرستان از محل مسجد صاحب‌الزمان (عج) تا امامزاده محمدصالح (ع) میعادگاه نماز جمعه برگزار شد با فریادهای مرگ بر اسرائیل و با در دست داشتن پرچم جمهوری اسلامی و پلاکاردهایی‌که روی آن به تصویر مسجد‌الاقصی منقش بود، نفرت و انزجار خود را از آمریکا و صهیونیست ابراز کردند.

 

راهپیمایی روز جهانی قدس در زرند

مردم ولایتمدار و همیشه در صحنه شهرستان زرند نیز با حضور پر‌شور و گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس بار دیگر حمایت همه جانبه خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام کرده و مشت محکمی بر دهان استکبار و ایادی وابسته‌‌اش زدند.

موج عظیم راهپیمایان در حالی که امام جمعه‌، فرماندار، نماینده مردم زرند‌‌، فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی و ... پیشا‌پیش آنان در حرکت بودند با فریادهای کوبنده "مرگ بر صهیونیست" و "مرگ بر آمریکا" بار ‌دیگر لرزه بر اندام رژیم صهیونیسم و حامیانش انداختند.

راهپیمایان زرند‌ در حالی که پلاکاردهایی در حمایت از مردم مظلوم فلسطین در دست داشتند، مسیر میدان 22 بهمن تا مسجد جامع را طی کردند و پرچم رژیم صهیونیست را به آتش کشیدند.

راهپیمایی روز جهانی قدس در شهرستان راور

مردم انقلابی شهرستان راور با حضور یک‌پارچه خود در مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس شرکت کردند و با شعار‌های خود تنفر و انزجار خود را از آمریکای جنایت کار و صهیونیست غاصب اعلام کردند.

نماز‌گزاران راور‌ همچنین امروز در اقدامی خداپسندانه مبلغ 16 میلیون و 715 هزار ریال وجه نقد به زلزله‌زدگان آذربایجان شرقی کمک‌ کردند.

انتهای پیام/ی10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول