اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه رامند:

آرمان‌های فلسطین تداوم‌بخش حیات مسلمانان است

خبرگزاری فارس: امام جمعه رامند گفت: آرمان‌های فلسطین امروز تداوم‌بخش حیات مسلمانان در جهان است.

آرمان‌های فلسطین تداوم‌بخش حیات مسلمانان است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، حجت‌الاسلام حسین انصاری در خطبه‌های این هفته نماز جمعه رامند در مسجد جامع این شهر با اشاره به توطئه‌ غربی‌ها برای براندازی نظام‌های اسلامی اظهار کرد: بیداری و هوشیاری میان ملت‌های اسلامی امروز در اولویت کار‌ها قرار داشته و باید همواره مورد توجه آحاد ملت‌ها و مسلمانان قرار گیرد.

وی با بیان اینکه رژیم اشغالگر قدس روز به روز به مرگ و ذلت ابدی خویش نزدیک‌تر می‌شود، افزود: وظیفه ملت‌ها این است که با قدرت و اراده والای خویش این زمینه را هرچه بیشتر مهیا کنند.

امام جمعه بخش رامند با بیان اینکه ضرورتی که امروز در کشور‌های اسلامی احساس می‌شود دوری از هرگونه اختلافات جزئی و درونی است، عنوان کرد: دشمنان و بیگانگان به دنبال این مسئله هستند با بروز کوچک‌ترین اختلاف و مسئله حاشیه‌ای به جان مسلمانان افتاده و آنان را از خط و مسیر اصلی پیشرفت بازدارند.

انصاری با اشاره به هفته مساجد و نقش این اماکن مقدس و متعالی در پیشبرد اهداف و برنامه‌های اسلامی تصریح کرد: مساجد امروز محور و کانون استقامت، پایداری و اتاق اندیشه اسلام بوده و مسلمانان باید با بهره‌‌گیری از معنویات و فضایل چنین مکان‌هایی برای اقتدار و عزت اسلامی تلاش کنند.

وی لزوم رسیدگی به اقشار ضعیف و کم درآمد را از اهداف و آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی عنوان کرد و گفت: زلزله اخیر در بخش‌هایی از استان آذربایجان شرقی که به شدت نیز موجب اندوه و تأسف مسلمانان شد نشانگر قدرت الهی در برابر قضا و قدر حضرت حق بود.

امام جمعه بخش رامند بیان کرد: نهاد‌های دولتی و مردم باید با مشارکت و کمک‌رسانی دارویی، غذایی و امدادی خویش مردم و روستائیان زلزله‌زده را یاری رسانند.

حجت‌السلام سید هاشم موسوی‌شالی نیز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر شال با بیان اینکه بهره‌مندی بیشتر از فضایل در واپسین روز‌های ماه مبارک رمضان بسیار در احادیث و روایات سفارش شده است، اظهار کرد: بهره‌مندی از ثواب و فضایل معنوی در طول زندگانی مسلمانان موجب سعادتمندی و رستگاری آنان شده و اقتدار اسلامی را افزایش می‌دهد.

امام جمعه شهر شال افزود: قطعا یک‌دلی و اتحاد مسلمانان دشمنان و کینه‌ورزان را خوار می‌کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول