اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

راهپیمایی روز قدس در طبس

برادر فلسطینی، نابودی اسرائیل حتمی است

خبرگزاری فارس: مردم آگاه و همیشه در صحنه طبس با حضور پرشور خود در راهپیمایی روز قدس یکپارچه فریاد کشیدند: «با پرچم ولایت برخیز ای دلاور، نابودی اسرائیل حتمی است ای برادر».

برادر فلسطینی، نابودی اسرائیل حتمی است

به گزارش خبرگزاری فارس از طبس، راهپیمایی روز جهانی قدس که نشانه جنبشی عظیم و موجب یادآوری درد و رنج مردم مظلوم فلسطین و غیرانسانی بودن رفتار صهیونیست‌ها در فلسطین برای مردم مناطق مختلف جهان است، با شکوه تمام در شهر طبس و 19 شهر و روستای دیگر این شهرستان از جمله شهرهای عشق‌آباد و دیهوک برگزار شد.

بی‌شک امروز فریادهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل به عنوان یک هدف انقلابی در جامعه نهادینه شده و بزودی رژیم صهیونیستی به واسطه این فریادها برای همیشه از صحنه روزگار محو و نابود می‌شود.

حضور گسترده مردم روزه‌دار و شهیدپرور طبس در راهپیمایی روز قدس در آخرین جمعه ماه پربرکت رمضان و اعلام انزجار از سیاست‌های جنگ‌طلبانه رژیم صهیونیستی و کشتار بی‌رحمانه کودکان و زنان فلسطینی، در کنار راهپیمایی‌های سایر شهرها و نقاط دنیا، به‌طور قطع سبب افزایش روحیه مقاومت در بین مردم فلسطین و ایجاد دلهره بین صهیونیست‌ها می‌شود.

مسئولان برگزاری این راهپیمایی عظیم در طبس، از چند روز قبل با برنامه‌ریزی‌های مختلف، بستر و تمهیدات لازم برای حضور یکپارچه مردم در راهپیمایی آخرین جمعه ماه رمضان را به‌خوبی فراهم آورده‌اند.

به درستی که مردم شهرستان طبس با حضور حداکثری در این راهپیمایی، عزت و یکپارچگی خود را ثابت کرده و علاوه بر اعلام حمایت از مردم مظلوم فلسطین از همه مستضعفان جهان نیز حمایت کردند.

این راهپیمایی در شهر طبس از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح پس از قرائت آیاتی از کلام‌الله مجید و به آتش کشیدن پرچم‌های آمریکا و اسرائیل، از محل میدان قدس آغاز شد که مسیر آن میدان قدس، بلوار امام خمینی(ره)، میدان امام خمینی(ره)، خیابان شهید محمد منتظری و مسجد جامع کبیر بود.

مردم طبس در این راهپیمایی با سردادن شعارهای «الله اکبر»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل»، «ای رهبر آزاده، آماده‌ایم آماده»، «با پرچم ولایت برخیز ای دلاور، نابودی اسرائیل حتمی است ای برادر»، «پایان لحظه‌های غمگین رسید، روز رهایی فلسطین رسید»، «هنگام پیروزی ما می‌رسد، آزادی قدس فرا می‌رسد»، «امروز روز قدس و روز دین است، تجلی قدرت مسلمین است»، «در آخرین جمعه ماه صیام، زنده شده دوباره یاد امام»، «امروز روز مرگ استکبار است، پیروزی اسلام آشکار است»، «راه امام و شهدا وحدت است، پیروی از رهبری امت است»، «با لطف حق اسلام پاینده است، راه امام و شهدا زنده است»، «آمریکا اسرائیل این آخرین پیام است، سپاه اسلامیان آماده قیام است»، «روز جهانی قدس، یوم‌الله یوم‌الله»، «رژیم اشغالگر فلسطین، باید شود محو ز روی زمین» و... پشتیبانی و اطاعت محض خود از ولایت فقیه، انزجار خود از استکبار جهانی و در رأس آن آمریکا و رژیم صهیونیستی و حمایت خود از تمام مظلومان دنیا به ویژه مردم ستم‌دیده کشور فلسطین را اعلام کردند.

این راهپیمایی در شهر عشق‌آباد طبس نیز از ساعت 11:30 از محل میدان ولایت به طرف مصلی نمازجمعه این شهر(هیئت حسینی) و در شهر دیهوک طبس از ساعت 11 از محل میدان امام خمینی(ره) (مقابل بسیج) به طرف مصلی نمازجمعه این شهر(هیئت حسینی) برگزار شد.

علاوه بر این راهپیمایی روز جهانی قدس در روستاهای ازمیغان، پیرحاجات، پیستان و حلوان از بخش مرکزی طبس، روستاهای تپه‌طاق، ملوند و ده‌محمد از بخش دستگردان طبس و روستاهای نایبند، اسفندیار، زنوغان، دهنو، عرب‌آباد، مرغوب، پیکوه، سرند و ماودر، و اصفهک از بخش دیهوک طبس نیز برگزار شد.

نهال روز جهانی قدس که 30 سال پیش به دست مبارک و ید توانمند رهبر کبیر و فقید انقلاب اسلامی، حضرت امام خمینی(ره) غرس شد، امروز به درخت تناوری تبدیل شده که ریشه در قلوب تمام مسلمین و آزادگان جهان دوانده است.

دستاوردهای ابتکار حضرت امام خمینی(ره) در نامگذاری این روز بزرگ، امروزه منجر به بیداری و هوشیاری جهانی و تشکیل جبهه فراگیر مقاومت و اعتراض علیه رژیم منفور و نامشروع صهیونیستی در اقصی نقاط جهان شده است.

به درستی که روز قدس، روز اسلام و روز پیروزی حق بر باطل و روز وحدت و اتحاد و یکپارچگی صفوف مسلمین و ادای حق و دفاع از مظلومان عالم است که هر سال پرشورتر از سال گذشته برگزار می‌شود.

در انتهای مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس طی قطعنامه‌ای، اسراییل نماد ظلم، تجاوز، غصب و اشغالگری و منشأ بحران و ناامنی در سطح منطقه و جهان اعلام شد و تاکید شد که جهان اسلام در هیچ شرایطی، رژیم جعلی صهیونیستی را به رسمیت نمی‌شناسد.

حجت‌الاسلام علی احمدی از آزادگان سرافراز طبسی برای راهپیمایان سخنرانی کرد و در پایان قطعنامه راهپیمایی روز جهانی قدس قرائت و با الله اکبر راهپیمایان تأیید شد.

هم‌اکنون مردم دارالمؤمنین طبس درحال آماده شدن برای شرکت در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه که به امامت حجت‌الاسلام سید ابراهیم مهاجریان امام جمعه طبس برگزار می‌شود، هستند.

انتهای پیام/خ10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول