اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

خانواده‌های زندانیان در معرض آسیب‌های اجتماعی مختلفی قرار دارند

خبرگزاری فارس:امام جمعه زنجان با تاکید بر لزوم توجه به مسائل خانواده‌های زندانیان گفت: خانواده‌های زندانیان در معرض آسیب‌های اجتماعی قرار دارند.

خانواده‌های زندانیان در معرض آسیب‌های اجتماعی مختلفی قرار دارند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، آیت‌الله شیخ علی خاتمی در جشن گلریزان زندانیان زنجانی در محل دارالقرآن کریم زنجان اظهار کرد: نخستین موضوعی که باید در بحث مسائل مربوط به زندانیان مورد توجه قرار گیرد، ریشه‌یابی علل و عوامل وقوع جرایم است.

وی با تاکید بر حمایت از خانواده‌های زندانیان اضافه کرد: خانواده زندانی نقشی در وقوع جرم ندارند و باید مورد حمایت‌های لازم قرار گیرند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه خانواده‌های زندانیان از آسیب پذیرترین اقشار جامعه هستند، اضافه کرد: دود ناشی از حمایت نکردن خانواده‌های زندانی به چشم جامعه می‌رود.

وی خاطر نشان کرد: در صورتی که خانواده‌های زندانیان مورد حمایتهای مربوط قرار نگیرند، در نهایت از جامعه انتقام می گیرند.

آیت‌الله خاتمی تصریح کرد: مجرم مجرم است، ولی خانواده او هیچ نقشی در ارتکاب جرم ندارند و حتی اگر جرم زندانی عمدی باشد، باید خانواده او مورد حمایت‌های مربوط قرار گیرد. در صورتی که خانواده زندانی بخواهد انتقام بگیرد انتقام او پای مقصر را نمی‌گیرد، بلکه سایر افراد جامعه نیز که نقشی در این زمینه نداشتند، نیز درگیر موضوع می‌شوند.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه زنجان در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به ویژگی‌های مردم استان زنجان و خیر و نوع دوست بودن آنها اضافه کرد: شکرانه بازوی توانا به گرفتن دست ناتوان است.

وی با اشاره به فرا رسیدن روزهای پایانی ماه مبارک رمضان افزود: کمک به هم نوع معامله با خدا است و به شکرانه سلامتی و داشتن کانون گرم خانواده می‌توان به خانواده‌های زندانیان نیازمند کمک کرد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول