اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قائم‌مقام کمیته امداد خراسان جنوبی خبر داد

برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی 70 زندانی جرایم غیرعمد

خبرگزاری فارس: قائم‌مقام کمیته امداد امام‌ خمینی خراسان جنوبی از برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی 70 زندانی جرایم غیرعمد در ماه رمضان خبر داد.

برگزاری جشن گلریزان برای آزادسازی 70 زندانی جرایم غیرعمد

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدحسین عنایتی‌فر پیش از ظهر امروز در جمع مسئولان این مجموعه به مهم‌ترین برنامه‌های کمیته امداد در ماه مبارک رمضان اشاره و اظهار کرد: باید از فرصت ماه مبارک رمضان برای کمک به مستمندان نهایت استفاده بشود.

وی به اجرای طرح مفتاح‌الجنه در ماه مبارک رمضان در استان اشاره کرد و گفت: این طرح با هدف نزدیکی بیشتر مسئولان با قشر مستضعف برگزار می‌شود و در فراخوان صورت گرفته 100 نفر از مسئولان اعلام آمادگی برای حضور در این طرح داشته‌اند.

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی خراسان جنوبی از بازدید 700 خانوار در طرح مفتاح‌الجنه سال گذشته در استان خبر داد و افزود: همچنین در این بازدیدها مبلغ 30 میلیون تومان برای کمک‌ به این خانواده‌ها جمع‌آوری شد.

عنایتی‌فر ادامه داد: همچنین در روز قدس سال گذشته مبلغ 4 میلیون و 700 هزار تومان برای کمک به مردم فلسطین جمع‌آوری شد.

وی یکی از محوری‌ترین برنامه‌های این مجموعه در ماه رمضان را برگزاری جشن حامیان، جشن روزه‌اولی‌ها و ضیافت افطاری ایتام با حضور مسئولان عنوان کرد.

قائم‌مقام کمیته امداد امام‌خمینی خراسان جنوبی یادآور شد: در سال گذشته در طرح حامی‌یابی برای ایتام یک‌هزار و 692 حامی برای یک‌هزار و 842 یتیم سطح استان جذب شدند که این حامیان از استان‌های تهران، خراسان رضوی و خراسان جنوبی سرپرستی این ایتام را به عهده گرفتند.

عنایتی‌فر از جمع‌آوری 200 میلیون تومان فطریه، 38 میلیون تومان کفاره و 680 میلیون تومان برای اطعام 157 هزار نفر در ماه مبارک رمضان سال گذشته خبر داد.

*پوشش 9 هزار خانوار در طرح نظام جامع آموزش خانواده

وی تصریح کرد: مرحله دوم طرح نظام آموزش خانواده در استان برای 9 هزار خانواده در حال اجراست و در مرحله نخست این طرح 7 هزار و 900 خانوار زیرپوشش خدمات فرهنگی این طرح قرار گرفتند.

انتهای پیام/ز20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول