اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بابل خبر داد

برگزاری جشن گلریزان در بابل

خبرگزاری فارس: فرماندار بابل گفت: همزمان با ماه مبارک رمضان جشن گلریزان در حمایت از زندانیان نیازمند مالی در بابل برگزار می‌شود.

برگزاری جشن گلریزان در بابل

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، محمد مهدوی صبح امروز در نشست خبری به مناسبت جشن گلریزان، حمایت و آزادسازی زندانیان جرائم غیرعمد در این شهرستان اظهار داشت: دست‌اندرکاران برگزاری جشن گلریزان فرصتی معنوی برای ما فراهم کرده تا به رسالتی که به گردن داریم عمل کرده و از برکات این اعمال خیر بهره‌مند شویم.

مهدوی بیان داشت: همه افراد ممکن است در برهه‌ای از زمان دانسته یا ندانسته دچار مشکلات و مسائل زندگی شوند و قانون نیز در برابر این مشکلات مجازات‌هایی را برای آنها در نظر می‌گیرد.

وی گفت: بیشتر این افراد کسانی هستند که به علت تصادفات قادر به پرداخت دیه نبوده، یا دچار مشکلات و شکست‌های مالی شدند و در حال حاضر قادر به پرداخت هزینه مالی برای آزادی نیستند.

این مسئول تصریح کرد: اغلب این افراد دارای شأن و منزلت اجتماعی بوده و دارای خانواده منسجم و آبرومندی هستند که برای نجات از این معضل نیاز به حمایت و مساعدت مالی خیران و مردم متدین بابل دارند.

فرماندار بابل ادامه داد: در این راستا افرادی متدین و فرهیخته در انجمن حمایت از زندانیان بابل فراتر از تکلیف در عرصه ایثار اقدامات ارزنده‌ای را در مورد کمک به این زندانیان و خانواده‌های آنها انجام دادند که قابل تقدیر است.

مهدوی افزود: این انجمن نهاد مردمی است که همچون دیگر نهادهای مردمی به کمک دولت آمده تا باری فراتر از بار معیشتی را از دوش دولت بردارد.

وی محیط زندان را مهم‌ترین مکان تربیتی برای افراد خاطی برشمرد و افزود: زندان بابل در اجرای برنامه‌های آموزشی تربیتی در سطح کشور بی‌نظیر بوده و اقدامات ارزنده‌ای در این مورد انجام شده است.

این مسئول اذعان داشت: مردم ما مطمئن باشند کمک‌های آنها با رعایت همه اصول قانونی، اخلاقی و شرعی به کسانی تعلق می‌گیرد که مستحق آزادی باشند.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول