اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان خبر داد

کمک 110 میلیون تومانی خیران چابهار در جشن گلریزان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان گفت: خیرین و مردم چابهار در جشن گلریزان آزادی زندانیان بدهکار و معسر مبلغ110میلیون تومان به این امر خیر اختصاص دادند.

کمک 110 میلیون تومانی خیران چابهار در جشن گلریزان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان به نقل از روابط عمومی زندان‌های سیستان و بلوچستان، حسین ثوری اظهار داشت: با کمک‌های خیران و نیکوکاران شهرستان چابهار در سال گذشته 17 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد از زندان شهرستان چابهار آزاد و به آغوش خانواده خویش بازگشتند.

وی افزود: سال گذشته با تلاش ستاد دیه و همکاری نیکوکاران سیستان و بلوچستان 142 نفر از زندانیان جرائم غیرعمد در استان از زندان آزاد شدند.

وی ادامه داد: مجموع بدهی این زندانیان، 47 میلیارد ریال بوده که 40 درصد از این میزان بدهی از سوی شکات بخشیده شده است.

مدیر عامل ستاد دیه سیستان و بلوچستان تصریح کرد: کمک بلاعوض ستاد دیه استان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در سال گذشته، 19 میلیارد ریال و مجموع تسهیلاتی که به مددجویان پرداخت شده، هفت میلیارد ریال بوده است.

ثوری اضافه کرد: سال گذشته نیکوکاران سیستان و بلوچستان در جشن‌های گلریزانی که در ماه رمضان برگزار شد، چهار میلیارد و 800 میلیون ریال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد کمک نقدی کردند.

در مراسم جشن گلریزان شهرستان چابهار نیز که با حضور فرماندار، ائمه جماعت تشیع و تسنن، خیرین و ریش سفیدان در محل فرمانداری این شهرستان برگزار شد خیرین چابهاری مبلغ 110 میلیون تومان برای آزادی زندانیان بدهکار و معسر جرایم غیر عمد به این امر خیر اختصاص دادند.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول