اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت ستاد دیه

جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در مبارکه برگزار شد

خبرگزاری فارس: با همت ستاد دیه شهرستان مبارکه همایش جشن گلریزان ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیر عمد در این شهرستان برگزار شد.

جشن گلریزان ویژه آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در مبارکه برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان رمضان امیری پیش از ظهر امروز در همایش جشن گلریزان ویژه آزاد سازی زندانیان جرائم غیرعمد که به همت ستاد دیه شهرستان مبارکه و انجمن حمایت از زندانیان شهرستان برگزار شد، اظهار کرد: از اینکه در شهرستانی حضور دارم که جرائم آن به نسبت به جرائم شهرستان‌های دیگر بسیار پایین بوده است خرسندم و این امر از این موضوع حکایت می‌کند که بی‌شک در این شهرستان خانواده‌های مؤمن زندگی می‌کنند.

وی افزود: در جنگ تحمیلی شاهد این بودیم که تمام افراد در پست جبهه‌های جنگ حق علیه باطل کمک می‌کردند و امروز نیز شاهد این هستیم که این افراد به نوع دیگر و یک‌بار دیگر به افرادی کمک می‌کنند که شاید ناگزیر و در اثر یک غفلت به زندان افتاده‌اند.

وی در ادامه از خانواده‌های شهیدان زینلی و ضیایی تجلیل کرد و افزود: این شهیدان از آثار گران‌بهای انقلاب و جنگ هستند و این آثار در خانواده‌هایی رشد کرده‌اند که اینک در خدمت برخی از آنها هستیم.

غلامعلی باقر پور افزود: طی شش سال تلاش همه جانبه در راستای خدمت به همشهریان به منظور فعال کردن انجمن حمایت از زندانیان و ستاد دیه شهرستان انجام دادیم که این امر با همت و کمک‌های بی‌دریغ شهروندان مبارکه‌ای صورت گرفته است.

وی در ادامه گزارشی از فعالیت این انجمن ارائه کرد و گفت: از طریق انجمن حمایت از زندانیان شهرستان مبارکه آزادی سه نفر که یک نفر از آنها خانم و همچنین سرپرست خانواده بوده است، صورت پذیرفت.

نماینده ستاد دیه شهرستان مبارکه تصریح کرد: پرداخت و جبران دو بدهی به بانک سینا و موسسه مالی قوامین بابت بدهکاری یک خانم خانه‌دار و جلوگیری از مصادره اموال شخصی وی از دیگر خدماتی بود که از سوی ستاد دیه شهرستان به اجرا درآمد.

وی همچنین تاکید کرد: این ستاد با تلاش و پیگیری مبنی بر اجرای همایش جشن‌های اول و دوم گلریزان و جذب کمک‌های نقدی مردم و صنایع کوچک و بزرگ در منطقه چهار مطابق با آمار ستاد دیه استان تعداد 81 نفر از همشهریان و پرسنل صنایع موجود در شهرستان که بنا به جرائم غیر عمد دوران محکومیت خود را در زندان سپری می‌کردند، آزاد و به آغوش خانواده‌های آنها بازگرداند.

در پایان این همایش نهادهای دولتی شهرستان،کارخانه‌ها و جمعی از کسبه این شهرستان مبالغی را در راستای کمک به این انجمن اهدا کردند.

انتهای پیام/صا20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول