اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان قزوین:

6 میلیارد ریال در جشن گلریزان قزوین جمع‌آوری شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان قزوین گفت: با کمک 6 میلیارد ریالی نیکوکاران این استان در جشن گلریزان امسال زمینه آزادی 90 نفر از زندانی جرایم غیرعمد فراهم خواهد شد.

6 میلیارد ریال در جشن گلریزان قزوین جمع‌آوری شد

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی استان قزوین، حمیدرضا فراست‌طلب اظهار کرد: با کمک 6 میلیارد ریالی نیکوکاران استان قزوین در جشن گلریزان امسال زمینه آزادی 90 نفر از زندانی جرایم غیرعمد فراهم می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین افزود: مبلغ مورد نیاز برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در این استان افزون بر 50 میلیارد ریال است که امیدواریم در آینده با کمک خیران زمینه آزادی این افراد در استان قزوین فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: ماه مبارک رمضان زمان مناسبی است تا با الگوگیری از سیره مولای متقیان علی (ع) به افراد نیازمند و آبرومند کمک کرده و همچنین زمینه‌سازی کمک دیگران به آنها را نیز مهیا کنیم.

این مسئول بیان کرد: زندانیان جرایم غیرعمد بدون اینکه در ارتکاب به جرم نقشی داشته باشند، متحمل ضرر و خسارت‌های مادی و معنوی بسیار شده‌اند و خانواده خود را نیز از دست می‌دهند که کمک خیران و نیکوکاران زندگی تازه‌ای به آنها می‌بخشد.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین اضافه کرد: کمک خیران نیکوکار علاوه بر آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد به تأمین زیان، زیان دیدگان نیز منجر شده و رضای خداوند متعال را در پیش دارد.

فراست‌طلب ادامه داد: از سال گذشته تاکنون 470 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با تسویه مبلغی افزون بر 160 میلیارد ریال با کمک خیران و نیکوکاران از زندان‌های این استان آزاد شدند.

وی اضافه کرد: 52 درصد این مبلغ اقدامات مددکاری ستاد مردمی دیه و گذشت شکات 31 درصد کمک بلاعوض خیران و دولت، هفت درصد تسهیلات بانکی، پنج درصد کمک‌های بیمه و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، 3.5 درصد نقدینگی محکومان و 1.5 درصد هم کمک‌های کمیته حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

مدیرکل زندان‌های استان قزوین ضمن قدردانی از همه کسانی که برای آزادی زندانیان تلاش می‌‌کنند، گفت: گسترش این همکاری‌ها رضایت خداوند و پاداش روز جزا به نیکوکاران را به همراه دارد.

فراست‌طلب ضمن قدردانی از تلاش‌های صورت گرفته از مردم و مسئولان خواست در این زمینه ستاد دیه استان قزوین را یاری دهند.

وی در خاتمه از برگزاری جشن دوم گلریزان در بیست وسوم ماه مبارک رمضان خبر داد و تأکید کرد: همکاری مردم، خیران و مسئولان در برگزاری جشن گلریزان و کمک به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد بسیار کاری پسندیده است چراکه تلاش برای کسانی که به صورت غیرعمد در زندان‌ها هستند از اموری است که باید توسط مردم و خیران همواره پیگیری شود.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول