اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور 800 خیر آملی

ششمین جشن گلریزان در آمل برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: عضو هیئت مدیره مجمع خیرین شهرستان آمل گفت: ششمین جشن گلریزان مجمع خیرین آمل برگزار می‌شود.

ششمین جشن گلریزان در آمل برگزار می‌شود

عطاالله حیدرزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آمل اعلام اینکه همزمان با ماه رمضان هر سال در میلاد امام حسن مجتبی(ع) جشنی برای پاسداشت کسانی که با این مجموعه همکاری دارند برگزار می‌شود، گفت: در این جشن اثرگذاران در زمینه اهداف خیرخوانه شهرستان حضور دارند.

عضو هیئت مدیره مجمع خیران آمل با تاکید بر اینکه در این مجمع 800 نفر از خیران شهرستان آمل را گردآوری می‌کنیم، افزود: امسال ششمین سال برگزاری این مراسم است.

وی از برگزاری گلریزان در این مراسم خبر داد و بیان کرد: این جشن گلریزان هر ساله به مناسبت این ایام و کمک به نیازمندان صورت می‌گیرد.

این مسئول با اشاره به اینکه مجمع خیران شهرستان آمل در سال 86 فعالیت خود را آغاز کرده، بیان داشت: مهرورزی، ایثار و گرفتن دست هم‌نوع از مهم‌ترین اهداف این مجمع است.

حیدرزاده با اعلام اینکه 20 واحد مسکونی با همکاری خیران در شهرک مخابرات آمل برای نیازمندان آملی در حال ساخت است، تصریح کرد:  این واحدهای مسکونی در قالب مسکن مهر برای این قشر احداث می‌شود.

عضو هیئت مدیره مجمع خیران آمل با بیان اینکه این واحدهای مسکونی در زمینی به مساحت 400 مترمربع در حال احداث است، یادآور شد: این واحدها هم اکنون 30 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با اشاره به اینکه مهم‌ترین این مجمع کمک به خانواده‌های نیازمند و ایتام است، بیان داشت: پرداخت کمک هزینه‌های تحصیلی و ازدواج، تهیه دارو و تاسیس خانه سالمندان و مهدکودک‌ها در راستای این اهداف صورت می‌گیرد.

این مسئول با اعلام اینکه تلاش می‌کنیم با این کمک‌ها از بخشی از جامعه فقرزدایی کنیم، یادآور شد: کمک به معیشت خانواده‌ها از اهداف این مجمع است.

انتهای‌پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول