اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آیینی باشکوه

جشن گلریزان در سعدآباد برگزار شد

خبرگزاری فارس: در آیینی با حضور مردم و مسئولان جشن گلریزان در سعدآباد برگزار شد.

جشن گلریزان در سعدآباد برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از سعدآباد رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد شامگاه شنبه در نشست با مدیران هیئات مذهبی سعدآباد با اشاره به برگزاری جشن گلریزان در سعدآباد اظهار داشت: هدف اصلی از برگزاری جشن گلریزان فرهنگ‌سازی است و استقبال خوب مردم از این جشن نشان‌دهنده آن است که این فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه نهادینه شده است.

حجت‌الاسلام عبدالکریم جمالی با اشاره به مثل "مهریه را کی داده و کی گرفته" خاطر نشان کرد: متأسفانه طی سال‌های اخیر شاهد صورت گرفتن ازدواج‌های با مهریه‌های نجومی هستیم، این امر نه تنها ضامن خوشبختی نیست بلکه عامل زندانی شدن بسیاری از جوانان شده است.

این مسئول بیان کرد: بی‌احتیاطی در رانندگی، سبقت‌های غیرمجاز و مسائلی از این دست از سویی سبب مرگ یک فرد بی‌گناه و گرفتاری و زندان برای راننده می‌شود.

وی اضافه کرد: در فرهنگ جامعه اسلامی ما رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی که از حقوق مردم محسوب می‌شود، از اهمیت بالایی برخوردار است و جمله معمار کبیر انقلاب مبنی بر "عبور از چراغ قرمز حرام است" مهر تاییدی بر این مسئله است.

این مسئول اذعان کرد: صدور چک‎های بلامحل در نظام جمهوری اسلامی حرام است و مردم عزیز توجه داشته باشند که از صدور چنین چک‎هایی خودداری کنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد عنوان کرد: با رعایت مواردی کوچک می‌توانیم از وقوع برخی حوادث ناگوار در جامعه جلوگیری کنیم و در این زمینه باید فرهنگ‌سازی گسترده داشته باشیم.

جمالی در سخنانی به روز قدس اشاره کرد و افزود: روز جهانی قدس یادگار حضرت امام خمینی (ره) بنیان‌گذار جمهوری اسلامی و روز دفاع از حق در برابر استکبار است.

وی روز قدس را روز دفاع از مردم مظلوم فلسطین دانست و بیان کرد: روز قدس روز دفاع از مردم فلسطین است و لازم است برای برگزاری هر چه با‌شکوه‌تر این روز برنامه‌ریزی کنیم.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی سعدآباد عنوان کرد: با اشاره به نظر مسئولان سعدآباد مراسم راهپیمایی روز قدس از مسجد صاحب‌الزمان سعدآباد تا مصلای نماز جمعه برگزار می‌شود.

در این آیین باشکوه مردم به منظور حمایت از زندانیان جرایم غیرعمد کمک‌های خود را اهدا کردند.

انتهای پیام/آ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول