اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های استان زنجان خبر داد

110 زندانی غیرعمد در انتظار کمک نیکوکاران زنجانی/26 مرداد، جشن گلریزان

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی زندان‌های استان زنجان گفت: 110 زندانی نیازمند غیرعمد در انتظار کمک مردم نیکوکار استان زنجان هستند.

110 زندانی غیرعمد در انتظار کمک نیکوکاران زنجانی/26 مرداد، جشن گلریزان

علاءالدین کریمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان از برگزاری جشن گلریزان برای جمع‌آوری کمک به زندانیان نیازمند غیرعمد در استان زنجان خبر داد.

وی با اشاره به اینکه زندانیان نیازمند غیرعمد شامل دیه، تصادفات، ترک نفقه و صدور چک بدون قصد کلاهبرداری هستند، افزود: در سال گذشته با استعانت از درگاه ایزد منان، حمایت بی‌دریغ نیکوکاران، کمیته امداد استان زنجان، مددکاران زندان‌ها و اعتبارات ستاد دیه کشور 375 زندانی و محکوم مالی دارای جرایم غیرعمد از زندان آزاد شدند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی زندان‌های استان زنجان یادآور شد: از 375 زندانی آزاد شده در سال گذشته 15 نفر با اعتبارات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان، 84 نفر توسط کمک‌های موردی خیرین و نیکوکاران، 64 نفر با تلاش‌های مددکاران زندان‌های تابعه و 89 نفر توسط ستاد دیه استان زنجان، 47 نفر توسط اعتبارات ویژه یکصدمین سفر استانی رئیس جمهور به استان خراسان‌رضوی، آزاد شدند.

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 48 نفر با تسهیلات بانک ملت، 16 نفر با تسهیلات بانک تجارت، 16 نفر با تسهیلات بانک رفاه آزاد شدند، افزود: همچنین 94 نفر نیز از تسهیلات وام بانکی به مبلغ 9 میلیارد و 941 میلیون و 750 هزار ریال استفاده کردند.

کریمی در ادامه با اشاره به کمک بلاعوض به 295 زندانی نیازمند به مبلغ 15 میلیارد و 632 میلیون و 640 هزار و 293 ریال در سال گذشته افزود: تعداد 64 نفر از 375 نفر آزاد شده در سال گذشته نیز با تلاش مضاعف مددکاران ستاد دیه و زندان‌های تابعه از طریق جلب رضایت شاکیان و بدون پرداخت وجه آزاد شده و همچنین توسط این تلاشگران مبلغ 32 میلیارد و 218 میلیون و 196 هزار و 408 ریال از شاکیان پرونده‌های مذکور تخفیف گرفته شده است.

وی تصریح کرد: در مجموع در طول سال گذشته مبلغ 25 میلیارد و 574 میلیون و 390 هزار و 293 ریال تسهیلات بانکی و وام بلاعوض به 375 زندانی آزاد شده کمک شده است.

وی در ادامه با اظهار خشنودی از کمک‌های نوع دوستانه و خداپسندانه مردم شریف استان زنجان به ویژه نیکوکاران گفت: در حال حاضر نیز 110 نفر از زندانیان و محکومان مالی و جرایم غیرعمدی با 536 میلیون تومان قرض حق‌الناس چشم انتظار دستان یاریگر و مساعدت‌های بشردوستانه مردم شریف و نیکوکار استان زنجان هستند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی زندان‌های استان زنجان در ادامه با اشاره به برگزاری جشن‌های گلریزان در استان زنجان افزود: امسال مراسم جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان در شهرستان ابهر در تاریخ 14 مرداد از ساعت 18 تا 20 در سالن شهید باهنر آموزش و پرورش ابهر برگزار می‌شود.

وی همچنین یادآور شد: مراسم جشن گلریزان برای آزادسازی زندانیان در شهرستان خرم‌دره نیز در تاریخ 19 مرداد از ساعت 18 تا 20 در سالن کشاورزان فرمانداری خرم‌دره برگزار می‌شود.

کریمی همچنین زمان برگزاری جشن گلریزان در شهرستان زنجان را نیز در تاریخ 26 مرداد ماه از ساعت 18 تا 20 در محل ساختمان دارالقرآن کریم زنجان عنوان کرد و افزود: همشهریانی که به دلایل مختلف امکان حضور در محل‌های برگزاری مراسم جشن گلریزان را ندارند، می‌توانند کمک‌های خود را به شماره حساب 105743556003 نزد بانک ملی شعبه دارابی زنجان، 1313021283 بانک ملت شعبه خرمشهر زنجان و 10804341 بانک رفاه شعبه خرمشهر زنجان به نام ستاد دیه استان زنجان واریز کنند.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول