اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های قزوین خبر داد

برگزاری 2 جشن گلریزان در زندان‌های قزوین در ماه رمضان

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های قزوین از برگزاری جشن‌های گلریزان برای آزادی 90 نفر از زندانیان جرایم غیر عمد خبر داد.

برگزاری 2 جشن گلریزان در زندان‌های قزوین در ماه رمضان

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل زندان‌های قزوین، حمیدرضا فراست‌طلب اظهار کرد: به لطف خداوند منان و به‌ منظور بهره‌مندی از فیوض ماه مبارک رمضان، دو جشن آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد با حضور خیرین نیکوکار برگزار می‌شود.

فراست‌طلب افزود: تلاش برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد، کاهش جمعیت کیفری زندان‌ها را به همراه داشته و در این رابطه خیرین استان قزوین یاور همیشگی ستاد مردمی دیه بوده‌اند.

وی تعداد زندانیان نیازمند به کمک‌های مالی را 90 نفر اعلام کرد و افزود: این تعداد از زندانیان با کمک خیرین آزاد و به آغوش خانواده خود بازمی‌گردند.

مدیرکل زندان‌های قزوین عنوان کرد: از سال گذشته تاکنون 470 نفر از زندانیان جرایم غیرعمد با تسویه مبلغی بالغ بر 160 میلیارد ریال از زندان آزاد شده‌اند.

این مقام مسئول اضافه کرد: 52 درصد این مبلغ اقدامات مددکاری ستاد مردمی دیه و گذشت شکات، 31 درصد کمک بلاعوض خیرین و دولت، هفت درصد تسهیلات بانکی، پنج درصد کمک‌های بیمه و صندوق تأمین خسارت‌های بدنی، 5.3 درصد نقدینگی محکومان و 5.1 درصد نیز کمک‌های کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) بوده است.

فراست‌طلب اذعان کرد: امسال جشن‌ گلریزان در دهم و بیست‌ و سوم ماه مبارک رمضان برگزار و کمک‌های نقدی مردم متدین جمع‌آوری می‌‌شود.

وی با اشاره به سخاوت و نیک‌اندیشی مردم استان قزوین اضافه کرد: خیرین مانند هر سال زمینه آزادسازی این تعداد زندانیان را فراهم می‌کنند.

مدیرکل زندان‌های قزوین ضمن قدردانی از همه کسانی که برای آزادی زندانیان تلاش می‌کنند، افزود: گسترش این همکاری‌ها رضایت خداوند و پاداش روز جزا به نیکوکاران را به همراه دارد.

فراست‌طلب خاطرنشان کرد: ستاد دیه استان قزوین به عنوان یک نهاد مردمی، در طول سال برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد تلاش می‌کند.

انتهای پیام/آ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول