اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل زندان‌های هرمزگان خبر داد

برگزاری جشن گلریزان در زندان‌های هرمزگان

خبرگزاری فارس: مدیر کل زندان‌های هرمزگان از برگزاری جشن گلریزان در تمام زندان‌های این استان خبر داد.

برگزاری جشن گلریزان در زندان‌های هرمزگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، دانش‌ صفت‌زاده بعد از ظهر امروز طی نشستی خبری در این ‌ارتباط‌ گفت: در ماه رمضان امسال جشن گلریزان برای آزادی زندانیان دیه و جرائم غیرعمد در تمام زندان‌های استان برگزار می‌شود.

وی افزود: میناب، رودان، قشم، حاجی آباد، بندرلنگه و بندرخمیر از شهرستان‌هایی هستند که جشن گلریزان در آنها برگزار می‌شود.

مدیر کل زندان‌های هرمزگان ادامه داد: این مراسم در بندرعباس 17 رمضان مصادف با 16 مرداد ماه سال جاری با حضور مسئولان و خیرین در زندان مرکزی برگزار می‌شود.

صفت‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود برگزاری جشن‌های گلریزان را سنتی حسنه و ماندگار دانست و بیان داشت: نیکوکاران در این ماه با نیتی خالص به یاری افرادی می‌شتابند که بدون قصد و غرض مرتکب جرمی غیرعمد شدند و این کار خداپسندانه باقیات و صالحاتی است که برای نیکوکاران می‌ماند.

مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تامینی و تربیتی هرمزگان تصریح کرد: با ورود زندانیان دیه و جرائم غیر عمد به زندان، جدا از اینکه طبقه‌بندی آنها با توجه به کمبود فضای فیزیکی، با مشکل مواجه می‌شود آسیب‌هایی نیز آنان و خانواده هایشان را تهدید می‌کند.

وی با اشاره به اینکه با تعهد و پایبندی به قوانین و مقررات، بسیاری از جرائم غیرعمد نیز قابل پیشگیری است، گفت: با نهادینه شدن فرهنگ قانون گرایی در جامعه آمار زندانیان جرائم غیرعمد هم تا حد زیادی کاهش می‌یابد.

صفت‌زاده افزود: هم اکنون 55 زندانی دیه و جرائم غیرعمد با بدهی حدود 43 میلیارد ریال در زندان‌های استان منتظر یاری نیکوکارانند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول