اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل زندان‌های کردستان خبر داد

برگزاری 14 مراسم جشن گلریزان در کردستان

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌های استان کردستان از برگزاری 14 مراسم جشن گلریزان در ایام ماه مبارک رمضان در این استان خبر داد.

برگزاری 14 مراسم جشن گلریزان در کردستان

اسدالله‌گرجی‌زاده امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: با توجه به حس نوع‌دوستی و خیرخواهی مردم استان انتظار می‌رود که زمینه آزادی تعداد زیادی از زندانیان نیازمند جرائم غیرعمد در زندان‌های استان همانند سال گذشته فراهم شود.

وی خاطرنشان کرد: تلاش برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد در سطح زندان‌های کشور از طریق ستاد مردمی دیه و نهادهای خیریه و همچنین مردم نوع‌دوست می‌توانند کاهش چشمگیر جمعیت کیفری را به دنبال داشته باشد.

مدیرکل زندان‌های کردستان و مدیرعامل ستاد مردمی دیه استان گفت: هم‌اکنون 190 نفر زندانی جرائم غیرعمد در زندان‌های کردستان تحمل حبس می‌کنند که برای آزادی این افراد مبلغی نزدیک به هفت میلیارد تومان نیاز است.

گرجی‌زاده بیان کرد: در سال گذشته تعداد 273 زندانی نیازمند جرائم غیرعمد در زندان‌های استان با همت ستاد مردمی دیه و کمک‌های مقام معظم رهبری و نهادهای خیریه از زندان آزاد شده‌اند.

وی گفت: در سه ماهه اول سال‌جاری نیز 123 نفر زندانی نیازمند غیرعمد از زندان‌های استان آزاد شده‌اند.

وی اضافه کرد: مراسم جشن گلریزان امسال 14 مرداد مصادف با پانزدهم رمضان‌المبارک با حضور مردم نوع‌دوست و مسئولان استان در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار می‌شود.

مدیرکل زندان‌های استان کردستان یا اشاره به اهمیت و جایگاه مبارک رمضان، ابراز امیدواری کرد خداوند متعال این توفیق را به همه مومنان دهد تا بتوانند از برکات و فیوضات این ماه پرخیر و برکت استفاده نمایند.

گرجی‌زاده در پایان اضافه کرد: تلاش برای قرب الهی در ماه مبارک رمضان فرصتی است ارزشمند که باید مومنین از آن بهره‌مند شوند.

انتهای پیام/صا30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول