اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فردا در اصفهان برگزار می‌شود

جشن گلریزان بدهکاران دیه توسط خیّران اصفهانی

خبرگزاری فارس: مدیرکل زندان‌ها و اقدامات تأمینی و تربیتی اصفهان از برگزاری جشن گلریزان زندانیان بدهکار دیه و نیز بدهکاران مالی غیر عمدی در شب چهارشنبه به کمک خیّران استان خبر داد.

جشن گلریزان بدهکاران دیه توسط خیّران اصفهانی

رمضان امیری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره اینکه هر ساله جشن گلریزان به منظور آزادی زندانیان جرایم غیر عمد در ماه مبارک رمضان برگزار می‌شود، اظهار کرد: در سال گذشته با همت خیّرین، زمینه آزادی 909 زندانی فراهم شد.

وی با بیان اینکه امید می‌رود سال جاری نیز بتوانیم تعداد بیشتری از زندانیان استان را آزاد کنیم، افزود: 316 نفر از زندانیان آزاد شده در سال گذشته بدهکار دیه بوده و بقیه نیز بدهکاران مالی غیر عمد مانند مهریه و چک بودند.

مدیرکل زندان‌های استان اصفهان تصریح کرد: در این جشن که به منظور حمایت و آزادسازی زندانیان جرایم غیر عمد مالی برگزار می‌شود، تعدادی از مدیران استان همراه با خیّرین و تعدادی از خانواده‌های زندانیان دعوت شده‌اند.

وی اضافه کرد: علاوه بر جشن گلریزان در مرکز استان برگزاری این جشن در شهرستان‌های کاشان، خمینی‌شهر، داران، نائین، گلپایگان، شهرضا و دیگر شهرستان‌های دارای زندان استان جشن گل‌ریزان در نظر گرفته شده که در برخی از این شهرستان‌ها طی روزهای گذشته برگزار شده است.

به گزارش فارس، جمع کل بدهی‌های این تعداد زندانی سال گذشته 306 میلیارد و 197 میلیون ریال بوده که بخشی از آن از طریق وام و بخشی از آن نیز از طریق رضایت شاکی تأمین شده است.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول