اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر خبر داد

برگزاری جشن گلریزان در 26 نقطه استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرعامل ستاد دیه استان بوشهر گفت: در سال گذشته جشن گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در 15 نقطه استان برگزار شد که امسال در 26 شهر یا روستای استان برگزار شد.

برگزاری جشن گلریزان در 26 نقطه استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اهرم اکبر محبی عصر امروز در مراسم جشن گلریزان بخش مرکزی شهرستان تنگستان که در سالن ارشاد شهر اهرم برگزار شد اظهار داشت: با تلاش‌های صورت گرفته و همکاری نهادهای مربوطه کمک به زندانیان جرائم غیر عمد به یک فرهنگ عمومی در جامعه تبدیل شده است.

وی برگزاری جشن گلریزان را یک خواسته عمومی در شهر و روستای استان بوشهر ذکر کرد و گفت: در سال گذشته جشن گلریزان به منظور آزادسازی زندانیان جرائم غیر عمد در 15 نقطه استان برگزار شد که امسال در 26 شهر یا روستای استان برگزار شد.

محبی اضافه کرد: بخشداران و دهیاران برای برگزاری جشن گلریزان در روستاهای استان متقاضی شده‌اند که با برنامه‌ریزی‌های لازم این جشن در نقاط بیشتری از استان برگزار می‌شود.

وی همچنین با بیان اینکه در سال گذشته 186 نفر زندانی جرائم غیر عمد در استان آزاد شده است اعلام کرد: در حال حاضر 190 نفر زندانی جرائم غیر عمد به مبلغ بدهی 17 میلیارد تومان در زندان‌های استان بوشهر در حبس به سر می‌برند.

در آیین جشن گلریزان بخش مرکزی شهرستان تنگستان نیز بالغ بر 42 میلیون ریال کمک‌های مردمی جمع‌آوری شد که به نسبت سال گذشته دو برابر شده است.

در بخش مرکزی تنگستان چهار نفر زندانی جرایم غیر عمد در زندان به سر می‌برند.

انتهای پیام/آ30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول