اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج):

روز قدس فرصتی برای وحدت مسلمانان است

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه صاحب‌الامر (عج) استان قزوین، گفت: وحدت و اتحاد مسلمانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و روز قدس فرصت مناسبی برای ایجاد این وحدت و همدلی بین مسلمانان است.

روز قدس فرصتی برای وحدت مسلمانان است

مهدی طاهرخانی در حاشیه نشست هماهنگی ستاد راهیان نور استان قزوین در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در قزوین، اظهار کرد: روز قدس امسال به خاطر بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و مردم بصیر کشور اسلامی نشان داده‌اند در همه عرصه‌ها از این اهمیت‌ها مطلع می‌شوند.

وی با اشاره به فلسفه نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس، تصریح کرد: امام خمینی (ره) روز قدس را روز اسلام معرفی کرده‌اند و با عنایت خداوند متعال و امروز پس از 33 سال از پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی با توجه به بیداری اسلامی در بسیاری از سرزمین‌های اسلامی، روز قدس مورد توجه بیشتری قرار گرفته است.

این مسئول ادامه داد: در شرایط کنونی جهان، وحدت و اتحاد مسلمانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و روز قدس فرصت مناسبی برای ایجاد وحدت و همدلی در بین مسلمانان جهان اسلام است.

طاهرخانی خاطرنشان کرد: حضور مردم در حماسه راهپیمایی روز جهانی قدس می‌تواند به همه ملت‌های مسلمانی که زیر بار ستم قرار گرفته‌اند در مسیر تحقق نظام اسلامی کمک کند.

وی تأکید کرد: امسال نیز مردم شریف ایران اسلامی و اقشار مختلف بسیج، همانند سال‌های گذشته در این روز حضور فعال و چشم‌گیر خواهند داشت تا ضمن تجدید بیعت با آرمان‌های بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره)، حمایت‌های خود را از مردم مظلوم منطقه اعلام کنند.

انتهای پیام/ح30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول