اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع) استان اردبیل:

خروش امت اسلامی در روز قدس، رژیم صهیونیستی را می‌بلعد

خبرگزاری فارس: مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: خروش امت اسلامی در روز قدس رژیم صهیونیستی را می‌بلعد.

خروش امت اسلامی در روز قدس، رژیم صهیونیستی را می‌بلعد

حجت‌الاسلام عبدالله فیاضی در حاشیه همایش مقاومت اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: سردسته تمام شیاطین و نظام‌های استکباری و استبدادی رژیم جعلی صهیونیسم است که به عنوان یک غده سرطانی در منطقه خاورمیانه به حیات ننگین خود ادامه می‌دهد و به نظر می‌رسد ریشه عمر آن در حال شکستن است.

این مسئول بیان داشت: رژیم صهیونیستی خائن با فزون طلبی، تجاوز، شیطنت، خیانت و کشتار بی‌رحمانه در تمام دنیا سعی می‌کند حیاتش را با همراهی آمریکا حفظ کند اما برچیده شدن حیات ننگین این رژیم در آینده نزدیک رخ می‌دهد.

وی روز قدس را به فرموده امام راحل روز برآوردن صدای خشم بر سر استکبار جهانی توصیف کرد و گفت: این غده سرطانی امروز بعد از ناکام شدن از لبنان و فلسطین، سوریه را به عنوان خط مقاومت نشانه رفته است تا با ایجاد ناا‌منی در این کشور به حیات چند روزه خود ادامه دهد در حالی که به یقین این ترفندها محکوم به شکست است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ 37 حضرت عباس (ع) استان اردبیل اظهار داشت: امت اسلامی در این شرایط حساس جمعه این هفته در عزم و خروشی جهانی به میدان می‌آیند و بار دیگر فریاد نابودی این رژیم را سر داده و وحدت خود را در مبارزه با استکبار جهانی نشان خواهند داد.

این مسئول اعتراف دستگاه‌های دروغ پراکنی و کارشناسان رسانه‌ای غرب را در خصوص ابهت رهبری در انقلاب اسلامی یادآور شد و گفت: تحلیل‌گران غرب اذعان دارند رهبری ایران اسلامی رهبری بی‌بدیل است که اخیرا یکی از ژنرال‌های امریکایی اعتراف کرده در برابر ایران عاجز هستیم چرا که رهبری آن ابرمردی است که رد پای ما را می‌شناسد و از آسیب‌ها و خطرها پیشگیری می‌کند.

فیاضی این اصل و اساس را یک حرکت تاثیرگذار و پایه پیشبرد امور توصیف کرد  و افزود: دشمنان انقلاب اسلامی با تمام توان امروز بعد از ناکامی‌های مختلف در جبهه تحریم و تهدید اقتصادی ایستاده‌اند تا این ملت را به زانو درآورند اما هیمنه آنها در حال فرو ریختن است.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول