اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کرمانشاه:

روز قدس معنای اظهار وجود امت اسلامی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه کرمانشاه در بیانیه‌ای به مناسبت گرامیداشت روز قدس گفت: روز قدس معنای اظهار وجود امت اسلامی است یعنی مسلمانان آگاه و بیدار هستند.

روز قدس معنای اظهار وجود امت اسلامی است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، آیت‌الله مصطفی علما امروز در آستانه روز جهانی قدس در بیانیه‌ای اظهار کرد:  روز قدس مبدأ بیداری مسلمانان جهان در مقابل فساد و تجاوزگری است به‌طوری که کشورهای مسلمان یکی پس از دیگری در حال برخاستن و بیدار شدن هستند.

وی در این بیانیه تصریح کرد: امروز می‌بینیم که در تاریخ 60 ساله از پیدا شدن این غده سرطانی هیچ زمانی این‌گونه ضعیف و منزوی نبوده‌اند تا آنجا که سید حسن نصرالله رهبر حزب‌الله لبنان کشور ساختگی آنها را به خانه عنکبوت تشبیه می‌کند که به‌زودی از هم خواهد پاشید.

علما در این بیانیه ادامه می‌دهد: یکی از افتخارات بزرگ و آگاهانه انقلاب اسلامی ایران معرفی صهیونیست‌ها و افکار شیطانی آنها به دنیا بوده است که امام(ره) از سال 42 این مبارزه و رسواگری علیه اسرائیل جنایتکار را آغاز کرد و همه مسلمانان و آزادی‌خواهان دنیا را از خطر این غده سرطانی آگاه و بیدار کرد و با قدرت نیز بر این موضع خود ایستادگی می‌کرد.

امام جمعه کرمانشاه در این بیانیه افزود: این غده سرطانی به هیچ دین و آیین و تفکری در دنیا احترام نگذاشته و نخواهد گذاشت و تمام اهداف او ضد بشر و علیه ارزش‌های انسانی است و فکر می‌کند هر غلطی که بخواهد می‌تواند انجام دهد.

وی در این بیانیه تصریح کرد: روز قدس را امام بنا نهاد که معنای اظهار وجود همه امت اسلامی باشد، که همه آگاه و بیدار باشند و به صورت یک ید واحده این زخم زمین را بخشکانند.

علما در این بیانیه افزود‌: در جمعه پیش‌رو و روز قدس همه امت اسلامی و هم استانی‌های کرمانشاه مشت محکم دیگری را بر دهان آمریکا و تحریم‌های او و سگ نگهبانش در منطقه اسرائیل خواهند زد که قدرت امت اسلام و امت روح‌الله را بار دیگر ببینند.

انتهای پیام/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول