اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست فرمانداری بویین زهرا خبر داد

فعالیت 64 واحد تولیدی در شهر‌ صنعتی آراسنج بویین زهرا

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا از فعالیت 64 واحد تولیدی در شهر‌ صنعتی آراسنج بخش مرکزی این شهرستان خبر داد.

فعالیت 64 واحد تولیدی در شهر‌ صنعتی آراسنج بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی بعد از ظهر امروز در دیدار با جمعی از کارآفرینان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه کارآفرینی گامی مؤثر در راستای تولید ملی است، اظهار کرد: نهادینه‌سازی فرهنگ کارآفرینی یکی از اصول مهم و حساسی است که متأسفانه در سال‌های اخیر بدان توجه خاصی و مهمی صورت نگرفته و مسئولان باید در سال جاری از تمام امکانات و توانمندی‌های خویش برای تحقق این مهم بهره‌گیری کنند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه دولت سیاست‌های منظم و بسیار اصولی را در عرصه اقتصادی دنبال می‌کند، افزود: کار و همت مضاعف راهبردی قوی و جدی برای توسعه کشور بوده و همه باید نگاه جامعی به این موضع داشته باشند.

وی با اشاره به فضاسازی مناسب و قابل اعتماد برای حضور و مشارکت با نشاط جوانان و نوجوانان در عرصه‌های صنعتی عنوان کرد: به هر میزان که توجه و حمایت‌های دولت از بخش‌های اقتصادی گسترش یابد، به همان اندازه رشد و توسعه اقتصادی در کشور دوچندان شده و به پیشرفت تولید ملی کمک می‌کند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به برخی از نارسایی‌ها در سیستم کارآفرینی کشور عنوان کرد: باید با هماهنگی‌ و توجه بیشتر از سوی مسئولان زمینه برطرف شدن این مشکلات مهیا شود.

احمدی با بیان اینکه نیاز کشور به جوانان امروز بسیار بیشتر از گذشته احساس می‌شود، بیان کرد: این اهمیت به دلیل آن است که جوانان به عنوان نیرو‌های فعال و پر‌نشاط جامعه می‌توانند با همت و اراده قوی خویش در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های جاوید ملت حرکت کنند.

وی با بیان اینکه اشتغال جوانان در عرصه‌های صنعتی امتیازی ویژه برای اقتصاد کشور است، تصریح کرد: باید با توجه هرچه بیشتر جوانان را به سوی بخش‌های صنعتی سوق داده و از تخصص‌های آنان استفاده کنیم.

سرپرست فرماندرای شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر 64 واحد صنعتی و تولیدی در مجموعه شهرک‌های صنعتی آراسنج راه‌اندازی شده و در چرخه تولید قرار گرفته‌اند، تصریح کرد: بیش از 120 مناسبت تجاری و عقد قرار دارند که تاکنون در این شهرک به ثبت رسیده است.

انتهام پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول