اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با هفته دولت صورت می‌گیرد

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و کشاورزی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا گفت: ده‌ها پروژه عمرانی و صنعتی در این شهرستان همزمان با هفته دولت به مرحله بهره‌برداری می‌رسد.

بهره‌برداری از پروژه‌های عمرانی و کشاورزی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، احد احمدی صبح امروز در دیدار با جمعی از مسئولان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه هفته دولت نماد وحدت بین آحاد مسئولان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است، اظهار کرد: مسئولان و دست‌اندرکاران نظام اسلامی امروز با تلاش و دغدغه هرچه بیشتر در حال فعالیت و خدمات‌رسانی به ملت هستند.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تلاش و توکل دو عنصر اساسی در مسیر سازندگی و عمرانی است، افزود: مردم و مسئولان ایران اسلامی امروز باید با قدرت و شتاب هرچه بیشتر در مسیر تحقق اهداف و آرمان‌های انقلاب اسلامی تلاش کرده و از هیچ کوششی فروگذاری نکنند.

وی با بیان اینکه از ابتدای دولت نهم تاکنون فعالیت‌ها و خدمات بسیار زیادی در این شهرستان انجام شده است، تصریح کرد: بهره‌برداری از پروژه‌های مختلف عمرانی و صنعتی در بخش‌های چهارگانه این شهرستان، افزایش دو برابری توان تولید و ظرفیت‌های مجتمع‌های صنعتی بویین زهرا و نیز اشتغال چشمگیر جوانان در عرصه‌های صنعتی از مهم‌ترین برکات دولت‌های نهم و دهم است.

سرپرت فرمانداری شهرستان بویین زهرا با اشاره به توسعه روز افزون کشور در بخش‌ها و عرصه‌های فرهنگی و اجتماعی عنوان کرد: شاخصه‌های رشد و توسعه در دوران دولت‌های نهم و دهم جهش گسترده و حیرت‌انگیزی داشته است.

احمدی لزوم توجه مردم به اصول و آرمان‌های انقلاب اسلامی در عرصه‌های سازندگی خدمت را بسیار مهم دانست و خاطرنشان کرد: ملت ایران اسلامی امروز با تلاش و اراده قوی خود توانسته‌اند به اوج قله‌های افتخار و عزت در جهان تبدیل شوند و ملت‌ها یکدیگر را به تعجب و شگفتی وادارند.

وی با بیان اینکه همزمان با هفته دولت ده‌ها پروژه‌ عمرانی و صنعتی در بویین زهرا به بهره‌برداری می‌رسد، بیان کرد: امیدواریم که با بهره‌برداری و افتتاح این پروژه‌ها و طرح‌های مختلف گامی مؤثر و بلند در راستای رضایت‌مندی عموم مردم و روستائیان این شهرستان برداشته شود.

سرپرست فرمانداری شهرستان بویین زهرا اذعان کرد: عزم و اراده راسخ مردم و مسئولان در هر زمان می‌تواند سوق‌دهنده کشور به سوی قله‌های عظیم توسعه و پیشرفت باشد.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول