اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره مخابرات بویین زهرا خبر داد

راه‌اندازی شبکه هوشمند اینترنت در مراکز روستایی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا گفت: تاکنون بیش از 45 نقطه روستایی در این شهرستان از نعمت شبکه هوشمند اینترنت برخوردار شده‌اند.

راه‌اندازی شبکه هوشمند اینترنت در مراکز روستایی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، فرهنگ ذوالفقاری صبح امروز در جلسه ارتباطات شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه شبکه‌های ارتباطی و فناوری در کشور بیانگر عزم جدی دولت و مسئولان دیگر برای توجه ویژه‌تر به این بخش است، اظهار کرد: حوزه فعالیت مخابرات در سراسر کشور بسیار گسترده و پیچیده بوده و به همین سبب توسعه این بخش نیازمند تخصیص بیشتر اعتبارات و بودجه است.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا با اشاره به راه‌اندازی شبکه اینترنت پر‌سرعت‌ با همکاری سازمان مخابرات استان قزوین در بیش از شش نقطه شهری این شهرستان از ابتدای دولت نهم افزود: در این مدت با تلاش‌های صورت گرفته بیش از 45 نقظه روستایی و دورافتاده این شهرستان نیز از نعمت دسترسی به شبکه هوشمند ارتباطات برخوردار شده‌اند.

وی با بیان اینکه دفاتر متعددی در حال حاضر در حوزه خدمات ارتباطات و فناوری‌های روز‌مره در بخش‌های چهارگانه این شهرستان فعال هستند، تصریح کرد: کاهش ترافیک و دغدغه عمومی شهروندان و نیز تسهیل در خدمات‌رسانی از ویژگی‌ها و فواید ارزشمند توسعه شبکه‌ها و دفاتر خدمات ویژه ارتباطی است که سبب رضایت‌مندی بیشتر شهروندان می‌شود.

رئیس اداره مخابرات شهرستان بویین زهرا به‌کارگیری استعداد متخصصان را در امر توسعه شبکه‌های مخابراتی مهم دانست و ابراز کرد: در این زمینه تا‌کنون اقدامات بسیار مؤثری انجام شده که برگزاری دوره‌های مختلف آموزشی از جمله این برنامه‌ها است.

ذوالفقاری هدف از توسعه شبکه فناوری و ارتباطات را توسعه کشور در بخش‌های کلان و کمک به تقاضای مردم دانست و عنوان کرد: مسئولان و مدیران اجرایی کشور باید با حمایت و توجه بیشتر به این حوزه زمینه‌ جهش بزرگ توسعه‌ای و ارتباطی کشور شده و به اقتدار کشور کمک کنند.

وی مشارکت شهروندان در طرح‌های شرکت مخابرات را امری مهم دانست و افزود: مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان می‌توانند با کمک و مشارکت خویش به امر ارتباطات و توسعه زمینه را برای توسعه روند اجرایی شدن طرح‌های مخابرات فراهم کرده و سبب پیشرفت کشور شوند.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول