اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آب و فاضلاب بویین زهرا خبر داد

واگذاری حدود 5 هزار انشعاب آب شهری در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا گفت: از ابتدای دولت نهم تاکنون حدود پنج هزار انشعاب آب شهری در بخش‌های مختلف این شهرستان واگذار شده است.

واگذاری حدود 5 هزار انشعاب آب شهری در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین،  مهدی حسین‌خانی صبح امروز در جلسه توسعه طرح‌ آبرسانی شهری شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تا‌کنون بیش از چهار هزار و 490 عنوان انشعاب ویژه امور آب و فاضلاب در بخش‌های مختلف این شهرستان نصب و راه‌اندازی شده است، اظهار کرد: با توجه به حجم بالای درخواست مشترکان و به‌ویژه شهروندان بخش مرکزی این شهرستان برای دریافت اشتراک، برنامه‌ریزی‌های ویژه‌ای صورت گرفته است.

رئیس اداره آب و فاضلاب روستایی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه توسعه امور آبرسانی در این شهرستان همچنان با جدیت بسیار زیادی در حال پیگیری است، افزود: تعامل و تلاش بیشتر می‌تواند سبب دو برابر شدن حجم بهره‌برداری از پروژه‌ها و طرح‌های این بخش شود.

وی با بیان اینکه شهرستان بویین زهرا جایگاه ویژه‌ای را در توسعه و عمران روستایی به خود اختصاص داده است، تصریح کرد: پرهیز از طرح مسائل حاشیه‌ای مختلف می‌تواند گامی مؤثر در راستای توسعه عمرانی کشور باشد تا سبب عمران بیشتر روستاها شود.

رئیس اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت توجه به امور زیربنایی در کشور برای جهش سازندگی و خدمات‌رسانی در شهر‌های مختلف کشور بیان کرد: حضور و مشارکت جدی شهروندان همراه با مسئولان می‌تواند سبب تسهیل در توسعه عمران شده و جامعه را به سوی پیشرفت و اقتدار همه‌جانبه در بخش‌های فنی و عمرانی سوق دهد.

حسین‌خانی با بیان اینکه توسعه خطوط جدید انتقال آب به روستاها و نقاط دورافتاده این شهرستان از برنامه‌ها و طرح‌های ویژه اداره آب و فاضلاب شهرستان بویین زهرا برای رضایت‌مندی هر‌چه بیشتر شهروندان است، عنوان کرد: در سال جاری طرح‌های ویژه‌ای در این شهرستان در راستای توسعه امور آبرسانی روستایی و شهری به مرحله اتمام و بهره‌برداری می‌رسد.

وی ادامه داد: قطعا عزم و پیگیری جدی‌تر از طرح‌ها و پروژه‌ها می‌تواند نقش بسزای را در عمران و آبادانی کشور داشته و سبب توسعه کشور شود.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول