اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بویین زهر خبر داد

عضویت 1200 داوطلب جوان در هلال احمر بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویین زهرا گفت: در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 200 نفر از جوانان این شهرستان عضو واحد داوطلبان جوان هلا احمر هستند.

عضویت 1200 داوطلب جوان در هلال احمر بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، روح‌الله چگینی صبح امروز در دیدار با جمعی از جوانان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از یک‌هزار و 200 نفر از جوانان این شهرستان عضو واحد داوطلبان جوان جمعیت هلال احمر هستند، اظهار کرد: با پیش‌بینی‌هایی که تاکنون صورت گرفته میزان عضوگیری جوانان در این جمعیت در شهرستان بویین زهرا تا پایان سال جاری افزایش چشمگیری پیدا می‌کند.

رئیس جمعیت هلال‌ احمر شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه این تعداد از جوانان داوطلب در سه شاخه آزاد، دانشجویی و دانش‌آموزی فعالیت دارند، افزود: باید ساز و کاری از سوی دولت اجرا شود که در آن بتوان از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌های بالقوه در راستای جذب جوانان استفاده کرد.

وی با بیان اینکه اجرای طرح ملی راهنمای مسافران، برگزاری مانور زنگ ایمنی، رژه یگان‌های هلال احمر جاده‌ای و نیز تور خودرو‌های امدادی از برنامه‌های ویژه این جمعیت در ایام‌ نوروز است، تصریح کرد: جمعیت هلال احمر جمهوری اسلامی ایران به‌عنوان نهادی پاک و خدمتگزار آماده خدمات‌رسانی و کمک در تمام بحران‌ها و شرایط غیرطبیعی است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه امروز آموزش و ساماندهی اقشار مختلف مردم و به‌ویژه جوانان و نوجوانان در هلال احمر از اهمیت بسیار ویژه و خاصی برخوردار است، عنوان کرد: ایران اسلامی امروز با تلاش و توکل جوانان و نوجوانان توانسته به کشوری مقتدر و صاحب مقام در عرصه کمک‌رسانی به همنوعان تبدیل شود و ملت‌های دیگر در جهان را نیز به این فریضه بسیار مهم و خداپسندانه دعوت کند.

چگینی با اشاره به اینکه این جمعیت در حوزه برنامه‌های فرهنگی و هنری نیز تاکنون فعالیت‌های مختلفی را برای شهروندان و نوجوانان در بین شهرستان به اجرا درآورده است، ابراز کرد: در سال جاری با کمک خیران و نهاد‌های دیگر چندین دوره ویژه آموزش‌های شهروندی امداد و نجات برای شهروندان بویین زهرایی در بخش‌های رامند و دشتابی برگزار می‌شود.

وی برپایی اردو‌های جهادی و اعزام جوانان به عرصه‌های پزشکی در روستاها را از دیگر برنامه‌های مهم این جمعیت برشمرد و خاطرنشان کرد: هلال احمر شهرستان بویین زهرا امروز این ظرفیت را دارد تا با همکاری ارگان‌ها نسبت به برگزاری اردو‌های مختلف برای جوانان اقدام کند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول