اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا خبر داد

فعالیت 50 پایگاه ساماندهی اوقات فراغت در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا گفت: بیش از 50 پایگاه ساماندهی اوقات فراغت نوجوانان و جوانان در بخش‌های چهارگانه این شهرستان فعال است.

فعالیت 50 پایگاه ساماندهی اوقات فراغت در بویین زهرا

مصطفی شاه‌محمدی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بویین زهرا با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 50 پایگاه اوقات فراغت و طرح نشاط در بخش‌های مختلف این شهرستان فعالیت دارند، اظهار کرد: زمینه‌سازی برای ظهور خلاقیت‌ها و استعداد‌های دانش‌آموزان وظیفه‌ای است که امروز با از سوی مربیان و متولیان فرهنگی برای نوجوانان و جوانان جامعه به اجرا گذاشته شود.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا برنامه‌های انجام شده از سوی آموزش و پرورش در شهرستان بویین زهرا در راستای طرح توسعه برنامه‌های فرهنگی را بسیار مؤثر و رضایت‌بخش دانست و بیان کرد: نشاط و‌ تعالی جامعه بستگی به حضور گسترده جوانان در عرصه‌های دینی بستگی داشته و این مهم نیز تنها با کار تلاش و مداوم مسئولان بدست می‌آید.

وی ضرورت ترغیب جوانان به کسب معارف و اندرز‌های دینی و هنری را از وظایف معلمان و فرهنگیان در مدارس کشور دانست و تصریح کرد: در این حوزه نیز لازم است که با برنامه‌ریزی‌های گسترده و تلاش منسجم‌تر از سوی مدیران فرهنگی فعالیت‌های بیشتری صورت گیرد.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به ظرفیت‌شناسی در دو گروه دانش‌آموزان و جوانان بیان کرد: حمایت‌های معنوی و فرهنگی از دستاورد‌های دانش‌آموزان‌ باید از سوی مسئولان تداوم یابد.

شاه‌محمدی با بیان اینکه عرصه‌های کار و تلاش متعددی در حال حاضر در کشور وجود دارد، عنوان کرد: باید از جوانان و نوجوانان با اراده و نخبه در پیشرفت و بهره‌وری کشور استفاده کرد.

وی توطئه‌های فرهنگی دشمنان را زنگ هشداری جدی برای مسئولان و به‌ویژه مدیران حوزه تربیتی کشور دانست و بیان کرد: امروز ضرورت عمل به برنامه‌ها  راهکار‌های فرهنگی بزرگترین دغدغه مسئولان نظام اسلامی بوده که باید با تأکید بر روی آن، موقعیت را برای افتخار‌آفرینی کشور آماده کرد.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا خاطرنشان کرد: امیدواریم با مجاهدت و تلاش خستگی‌ناپذیر مسئولان تولید در کشور افزایش یافته و عزت اسلامی رقم بخورد.

انتهای پیام/ح20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول