اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره تعاون روستایی بویین زهرا خبر داد

پرداخت 14 میلیارد ریال کالای معیشتی در بویین زهرا

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا از پرداخت بیش از 14 میلیارد ریال انواع کالاهای معیشتی به روستاییان این شهرستان خبر داد.

پرداخت 14 میلیارد ریال کالای معیشتی در بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، علی محمدزادگان عصر شنبه در دیدار با تعدادی از کشاورزان شهرستان بویین زهرا با اشاره به ضرورت بسیج امکانات و توانمندی‌ها برای کمک به روستاییان و کشاورزان اظهار کرد: در سال گذشته بیش از 14 میلیارد ریال انواع کالا‌های معیشتی از سوی واحد روستایی اداره تعاون روستای این شهرستان به کشاورزان روستایی پرداخت شده است.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه برپایی دوره‌های تخصصی و عمومی آشنایی با زراعت محصولات و باغبانی هرساله از سوی این اداره انجام می‌شود، افزود: تا پایان سال جاری در دو بخش این شهرستان دوره‌های ویژه محصولات کشاورزی برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه در حوزه ترویج محصولات کشاورزی نیز تاکنون اقدامات متنوعی از سوی این اداره برای بخش کشاورزی اجرا شده است، تصریح کرد: برنامه‌ریزی از مسائل مختلف می‌تواند در پیش‌برد اهداف و برنامه‌های روستایی تأثیرگذار و بسیار رضایت‌بخش باشد.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا با اشاره به توزیع کالاهای اساسی و یارانه‌ای در بین روستاییان بخش‌های رامند و شال عنوان کرد: در طول سه ماه نخست سال جاری مقدار بسیار قابل توجهی کالای اساسی و ضروری بین روستاییان این بخش‌ها به صورت گسترده و با همکاری نهاد‌ها و ارگان‌های شهری دیگر توزیع شد.

محمدزادگان با بیان اینکه حمایت‌های دولت به روستاها و مناطق کمتر توسعه‌یافته بسیار زیاد و چشمگیر است، بیان کرد: رویکرد و سیاست واحد دولت در قابل روستاها و نقاط دورافتاده امروز بیانگر عزم دولت و متولیان اجرایی برای ادامه مسیر عمران و خدمات‌رسانی به روستاییان است.

وی با بیان اینکه در سال جاری از تمام ظرفیت‌ها و توانمندی‌ها برای توسعه اقتصادی و زیربنایی در نقاط روستایی این شهرستان استفاده می‌کنیم، تصریح کرد: تعامل و وحدت رویه مسئولان همواره مهم‌ترین دغدغه در امور مربوط به سازندگی و توسعه بوده که همه باید به این مهم توجه ویژه‌تری داشته باشند.

رئیس اداره تعاون روستایی شهرستان بویین زهرا افزود: امیدواریم که با تلاش و دغدغه بیشتر از سوی مسئولان و متولیان امور روستایی عرصه برای تحقق وعده‌های کلان دولت در روستاها فراهم شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول