اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گلایه سرپرست اداره ارشاد بویین زهرا

هیچ نشریه و هفته‌نامه‌ محلی در بویین زهرا فعالیت ندارد

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین زهرا با بیان اینکه فعالیت‌های مطبوعاتی به جز خبرگزاری فارس در حوزه اخبار این شهرستان بسیار ضعیف بوده افزود: در حال حاضر هیچ نشریه و هفته‌نامه‌ای در بویین زهرا وجود ندارد.

هیچ نشریه و هفته‌نامه‌ محلی در بویین زهرا فعالیت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین علی زارعی عصر امروز در مراسم بزرگداشت روز خبرنگار با بیان اینکه نخستین دوره کلاس‌های آموزشی خبرنگاری تا پایان سال جاری برای علاقه‌مندان به این رشته با همت کانون ادبیات و فرهنگ و هنر این شهرستان برگزار می‌شود، اظهار کرد: قلم نویسندگان امروز به عنوان اثر‌بخش‌ترین سلاح فرهنگی در جامعه است که توانایی دارد دشمنان و اصحاب کفر را از بین برده و آنان را رسوا کند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا درک خبرنگاران از وقایع و موضوعات روز جامعه را درکی عمیق و مفهومی برشمرد و تصریح کرد: رسانه‌های اسلامی امروز با پرداخت دقیق، صحیح و همچنین مناسب به رویداد‌های اجتماعی، سیاسی و فرهنگی موجب توسعه کشور شده و عزت انقلاب اسلامی را به رخ جهانیان می‌کشند.

وی با بیان اینکه حضور فرهنگیان و افراد خوش ذوق در برنامه‌های مختلف می‌تواند سهم بسزایی را در توسعه کشور داشته باشند، بیان کرد: امروز تمام کسانی که در عرصه فرهنگی فعالیت می‌کنند باید توجه داشته باشند تا دشمنان تبلیغات وسیعی را به راه‌ انداخته و درصدد تصاحب اعتقادی و دینی بر جامعه هستند و باید با مجاهدت و تلاش دسیسه‌های آنها را خنثی کرد.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه این شهرستان در حوزه توزیع و نشر مطبوعات و به ویژه هفته‌نامه‌ها ضعف شدیدی دارد، عنوان کرد: از تمام کسانی که در این زمینه فعال هستند دعوت می‌کنیم که با حضور و مشارکت در طرح‌های ضربتی و ویژه اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بویین زهرا زمینه را برای تحقق هرچه زود‌تر اهداف فرهنگی در حوزه رسانه و مطبوعات فراهم کرده و موجب اعتلای این شهرستان شوند.

زارعی با بیان اینکه تحقق فرامین مقام معظم رهبری در عرصه فرهنگ و هنر باید توسط تمام کارگزاران و مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی به مرحله اجرا برسد، افزود: رهبر معظم انقلاب اسلامی همواره راهبر‌دهای اساسی و شاخصه‌های پیشرفت را به ملت و مسئولان نشان داده و این وظیفه آحاد گسترده مردم و دستگاه‌ها است که با چراغ هدایت‌های روشنگرانه مقام معظم رهبری کشور را به قله‌های بزرگ اقتدار و افتخار علمی و فرهنگی در جهان برسانند.

وی افزود: بهره‌گیری از توان و انرژی جوانان در امور فرهنگی شرط اساسی در تحقق پیشرفت کشور است.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول