اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اجرای طرح پزشک خانواده

شهرستان بویین زهرا نیازمند 17 پزشک است

خبرگزاری فارس: مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا گفت: 17 پزشک عمومی و متخصص در این شهرستان برای اجرای کامل طرح پزشک خانواده نیاز است.

شهرستان بویین زهرا نیازمند 17 پزشک است

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، محمدهادی طائفی صبح امروز در جلسه بهداشت شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه 17 پزشک عمومی و متخصص برای اجرای دقیق و کامل طرح پزشک خانواده در این شهرستان مورد نیاز است، اظهار کرد: لازمه اجرای طرح‌ پزشک خانواده ایجاد زیرساخت‌های مناسب بوده و این شهرستان هم‌اکنون آمادگی نسبتا خوبی برای اجرای این طرح در زمان تعیین شده دارد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه طرح پزشک خانواده طرحی جامع و بسیار ارزشمند است، افزود: دولت و نهاد‌های دیگر وظیفه دارند تا با حمایت‌ها و پشتیبانی‌های خویش از این طرح زمینه را برای احیای امر سلامت در جامعه فراهم کنند.

وی با اشاره به مزایای خوب و ارزشمند طرح پزشک خانواده عنوان کرد: کاهش هزینه‌های درمان و بهداشت از مزایای ارزشمند اجرای این طرح در روستاها و شهر‌های مختلف کشور است.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه سرانه و شاخص بهداشت محیط در این شهرستان در طول دو سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است، بیان کرد: امیدواریم که با نگاه‌های جامعی که هر سال صورت می‌گیرد شاهد توسعه بهتر بهداشت و درمان در کشور باشیم.

طائفی لزوم توجه به زیرساخت‌های درمان و بهداشت در بخش‌ها و شهرستان‌ها را بسیار مؤثر و ارزشمند دانست و ابراز کرد: تا به امروز تمام تلاش‌ها و کوشش‌ها در این شهرستان در راستای توسعه بخش‌های بهداشتی در نقاط روستایی بوده است.

وی با اشاره به اقدامات شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا در راستای کنترل و نظارت بر اماکن و فروشگاه‌های غذایی تصریح کرد: بازدید‌های مستمر و مداوم ماهیانه از مراکز فروشگاهی این شهرستان توسط کارشناسان و بازرسان این اداره در سراسر شهرستان بویین زهرا صورت می‌گیرد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه نقش رسانه‌ها در فرهنگ‌سازی سلامت بی‌بدیل است، افزود: نهاد‌های فرهنگی و به‌ویژه صدا و سیما باید با فرهنگ‌سازی مداوم، جامعه را به سوی سلامت و روحیه نشاط سوق دهند.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول