اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره گاز بویین زهرا:

302 هزار نفر در بویین زهرا مشترک طرح گازرسانی هستند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره گاز شهرستان بویین زهرا اعلام کرد: بیش از 302 هزار در این شهرستان مشترک خطوط انتقال گاز هستند.

302 هزار نفر در بویین زهرا مشترک طرح گازرسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، محمد سعادتمندی بعد از ظهر امروز در جلسه طرح گازرسانی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه جمهوری اسلامی دومین دارنده منابع گاز در سطح کشور‌های جهان است، اظهار کرد: این امر نشان‌دهنده این است که کشور در حال حاضر از منابع و ذخایر بسیار عظیم و گسترده‌ای در حوزه گاز و بخش‌های دیگر برخودار است که مسئولان باید با توجه قرار دادن این مهم زمینه را برای شکوفایی و همچنین استقلال هرچه بیشتر و مضاعف‌تر کشور در این بخش را فراهم کنند.

رئیس اداره گازرسانی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه تا پیش از پیروزی انقلاب اسلامی تنها 50 اشتراک مربوط به امور برق در این شهرستان به ثبت رسیده بود، افزود: این تعداد اشتراکات نیز تنها متعلق به افراد شهرنشین بود و هیچ‌کدام از این روستاها و نقاط محروم این شهرستان از نعمت گاز برخودار نبودند.

وی با بیان اینکه بخش گازرسانی یکی از موفق‌ترین بخش‌های کشور در عرصه توسعه بوده است، تصریح کرد: رشد سریع شهرنشینی و هم‌چنین افزایش تقاضا‌ها برای اشتراک‌پذیری گاز در این کشور روز‌به‌روز موجب توسعه و پیشرفت این حوزه در سطح کشور شده است.

رئیس اداره گاز‌رسانی شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه این شهرستان جایگاه ارزشمند و قابلت توجهی در برق‌رسانی به روستاییان دارد، عنوان کرد: با وجود اینکه این شهرستان تنها یک سوم از مساحت ارضی کل استان قزوین را زیر پوشش خود دارد، اما تا‌کنون بیشتر روستاها و همچنین نقاط شهری این شهرستان طی مراحل مختلف از نعمت گاز بهره‌مند شده‌اند.

سعادتمندی تعداد مشترکان شهری و روستایی این بخش‌های چهار‌گانه این شهرستان را تا‌کنون بیش از 302 هزار و 262 مشترک ثابت اعلام کرد و افزود: در سال جاری در حوزه ترمیم و راه‌اندازی خط لوله‌های انتقال مستقیم گاز مایع نیز فعالیت‌ها و اقدامات بسیار مناسب و محوری انجام می‌شود.

وی با اشاره به اینکه فرمانداری این شهرستان تا‌کنون تعامل بسیار خوب و راهگشایی را توسعه امور گازرسانی به روستاها و مناطق بسیار محروم بویین زهرا داشته است، تصریح کرد: باید با همت و پشتکاری قوی‌تر در راستای پیشرفت و اقتدار نظام اسلامی گام برداریم.

انتهای پیام/ش20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول