اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کمیته امداد بویین زهرا خبر داد

ارائه تسهیلات مشاغل خانگی به ایتام بویین زهرا

خبرگزاری فارس: مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا گفت: تاکنون بیش از 500 نفر از نیازمندان این شهرستان کمک هزینه تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کرده‌اند.

ارائه تسهیلات مشاغل خانگی به ایتام بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، حجت‌الله غلامی عصر امروز در جلسه کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه در سال گذشته بیش از 300 خانوار در این شهرستان خودکفا شدند، اظهار کرد: در سال جاری نیز 100 خانوار دیگر در این طرح قرار دارند که با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته در تمام حوزه‌ها به مرحله خودکفایی می‌رسند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با بیان  اینکه این کمیته فعالیت‌های مختلفی را در طول سال در راستای اشتغال‌زاریی انجام می‌دهد، افزود: بیش از 300 نفر از ایتام و نیازمندان در سال گذشته تسهیلات مربوط به اشتغال‌زایی دریافت کرده‌اند.

وی با بیان اینکه در سال گذشته دوره‌های مختلفی در این شهرستان در راستای آموزش به جوانان و نوجوانان نیازمند و زیر پوشش برگزار شده است، تصریح کرد: 200 نفر تا‌کنون در بخش‌های مرکزی، رامند، شال و دشتابی این شهرستان آموزش فنی و حرفه‌ای دیده و کارآموز شده‌اند.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا هدف از برگزاری چنین دوره‌هایی را در طول سال کمک به وضعیت کارآفرینی و اشتغال در کشور برشمرد و بیان کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) با برپایی دوره‌های مختلف کار‌ورزی و کارآموزی در سراسر کشور قصد دارد تا گامی مؤثر را در راستای توسعه و پیشرفت کشور برداشته و سبب افزایش اقتدار و توان اقتصادی کشور شود.

غلامی با اشاره به اینکه تاکنون بیش از 500 نفر از نیازمندان و ایتام این شهرستان طی مراحل مختلف تسهیلات مشاغل خانگی دریافت کرده‌اند، بیان کرد: باید سعی کرد تا با حمایت‌های این‌چنینی از نیازمندان و تشویق آنان به کار و تلاش در جامعه زمینه‌ساز جهش همه‌جانبه کشور شد.

وی لزوم مشارکت همگانی در طرح‌های کمیته امداد در سطح کشور را وظیفه دینی و شرعی تمام مردم و به‌ ویژه جوانان و نوجوانان دانست و خاطر‌نشان کرد: کمک به محرومان و برطرف کردن مشکل مستمندان را یکی از مهم‌ترین اهدافی بوده که انقلاب اسلامی بر پایه آن تشکیل شده است.

مدیر کمیته امداد شهرستان بویین زهرا با شاره به آغاز طرح همیان مولا در مساجد این شهرستان تصریح کرد: امیدواریم که با اجرای هر‌چه بهتر این طرح زمینه برای خودکفایی نیازمندان مهیا شود.

انتهای پیام/آ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول