اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار بویین زهرا‌ خبر داد

جدول‌گذاری 3500 متر از معابر و بلوار‌های اصلی بویین زهرا

خبرگزاری فارس: شهردار بویین زهرا گفت: در 3 ماهه نخست امسال بیش از سه هزار و 500 متر از معابر و بلوار‌های اصلی بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا در طرحی ویژه جدول‌گذاری شده‌ است.

جدول‌گذاری 3500 متر از معابر و بلوار‌های اصلی بویین زهرا

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا استان قزوین، علی صفری صبح امروز در جلسه عمرانی شهرستان بویین زهرا با اشاره به جدول‌‌گذاری بیش از سه هزار و 500 متر از معابر و بلوار‌های اصلی در بخش مرکزی شهرستان بویین زهرا اظهار کرد: پیگیری توسعه طرح‌های ورزشی و فرهنگی در این شهرستان در اولویت برنامه‌های جاری شهرداری بویین زهرا قرار دارد.

شهردار بویین زهرا با بیان اینکه این شهرداری در سال 90 با واگذاری بیش از 30 هزار اصله نهال به شهروندان توانست گامی مؤثر را در ترویج فضای سبز شهری بردارد، عنوان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته در طول سال جاری میزان فعالیت‌های مربوط به فضای سبز و توسعه بوستان‌ها نیز افزایش یافته است.

وی لزوم ارائه راهکار‌های مناسب و صحیح برای کاهش مشکلات عمرانی در شهر‌ها را از جمله وظایف شهر‌داری‌ها دانست که با همکاری نهاد‌های اجرایی دیگر صورت می‌گیرد و تصریح کرد: برگزاری جلسات مستمر و همچنین سرکشی از طرح‌های عمرانی و پروژه‌های در دست اجرا می‌تواند به تسهیل در خدمات‌رسانی به شهروندان و افزایش رضایت‌مندی عمومی کمک کند.

شهردار بویین زهرا با بیان اینکه تاکنون بیش از 50 عنوان پروانه ساختمانی برای متقاضیان ساخت مسکن در بخش مرکزی بویین زهرا صادر شده است، بیان کرد: پیگیری حقوقی ساخت و ساز‌های غیرمجاز و جلوگیری از توسعه غیرقانونی حریم شهری از جمله وظیفه واحد حقوقی و پیگیری شهرداری‌ها است که موجب توسعه متوازن شهری می‌شود.

صفری با بیان اینکه در حال حاضر پروژه احداث بوستان گردشگری امام علی (ع) در این شهرستان در حال پیگیری است، ابراز کرد: امیدواریم این پروژه با مساعدت‌های ویژه فرماندار و ادارات دیگر شهرستان‌ها تا پایان سال جاری به مرحله اتمام و بهره‌برداری نهایی برسد.

وی برگزاری همایش‌های مختلف فرهنگی و نیز راه‌اندازی ایستگاه‌های نشاط در این شهرستان را از دیگر برنامه‌های فرهنگی عنوان کرد و افزود: در این حوزه تاکنون تعاملات بسیار مثبتی با جوانان و نخبگان فرهنگی در این شهرستان صورت گرفته که بسیار نیز رضایت‌بخش و نتیجه‌دار بوده است.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول